Hol vuurwerk te Nieuwerkerk a/d Ijssel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bestelling hier was bijzonder snel gepakt. Ook losse verkoop was onwijs snel. Zakelijk gezien goed afgehandeld. Wel miste ik voor mijn gevoel het oudejaarssfeertje in deze winkel.

de site van vuurwerkhol is niet langee relevant. de site geeft aan dat het een vuurwerk zaak is in hoogkerk regio 050 . en niet in nieuwekerk. komt er een nieuwe site?

Laatst bewerkt:
Geen zin om het hele topic door te spitten, dus misschien is dit gedurende de jaren reeds eerder opgemerkt, maar Hol zit niet in Nieuwekerk, maar in Nieuwerkerk. Aan den IJssel nog wel, om verwarring met een Zeelands dorp te voorkomen.

Tja dan wordt het lastig en zal je gewoon moeten afwachten of er nog een belletje tegen aan gaan gooien. Kun je meteen vragen waarom ze niet op je email hebben gereageerd.

Ik vind dit een beetje een onpersoonlijke winkel en zeer inflexibel met kortingen en/of andere acties.
al kom je om 18:00 langs de 31ste dan is er nog niks mogelijk.
Het lijkt wel of de vuurwerk verkoop alleen maar voor het geld is en verder boeit het ze geen HOL.
( vandaar ook de naam :p )

Als je naar Steenbergen of Orthen gaat dan word je een stuk beter geholpen en daar is altijd wel wat mogelijk omdat daar ook gewoon pure liefhebbers staan en dat idee heb ik bij Hol vuurwerk totaal niet.

Hier heb ik jarenlang m'n vuurwerk gekocht, maar dat was puur omdat ze destijds vroeg in december de restanten van vorig jaar verkochten tegen 40% korting. Dat is nu al een paar jaar niet meer zo, en aangezien ze verder nauwelijks aan interessante aanbiedingen doen kom ik er al een tijdje niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan