Hoeveel kilometer rijd jij ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmmmmm.... met het "vinden" van nog een heeeeel erg leuk artikel wat uit het assortiment is komen er zomaar een kleine 500 kilometer bij.:cry::bonk:

Je moet soms wat over hebben om iets speciaals op voorraad te krijgen:angel:

Dat zijn flink wat kilometers voor en artikel. Wel benieuwd naar welk artikel dat dan is:p

Belangrijkste artikel in deze bestelling was 6x de Eruptor van Broekhoff (wilde ze voor de andere freaks niet meteen allemaal meenemen:))

Toch behoorlijk uniek stukje vuurwerk wat eruit is/gaat.

2019-2020 heb ik meer dan 1000km in een nacht gereden. Dat was een beetje veel nu blijf in rondje doen in mijn provincie en een Duitsland tripje

Mijn zoon en ik gaan in 8 tripjes onze bestellingen op de fiets ophalen. Ik ben alvast aan het bidden dat het niet regent

Belangrijkste artikel in deze bestelling was 6x de Eruptor van Broekhoff (wilde ze voor de andere freaks niet meteen allemaal meenemen:))

Toch behoorlijk uniek stukje vuurwerk wat eruit is/gaat.

Ah dat is zeker een mooi artikel ja. Ach lekker de top2000 erop en gassen met die wagen. Mooie dagen van maken.

Ik denk dat het dit jaar al met al zo'n 500km zal zijn voor het vuurwerk. Er is wel eens een gekker jaar geweest met 800km dat was toch niet erg prettig en was ook de 30e nog wel even bijkomen.

Ik had eigenlijk alles in Noord-Brabant gepland dit jaar, maar uiteindelijk toch nog een Duitslandtripje ingepland. We komen uit op een nette 500+ km.

Denk dat iedereen wel zo goed als klaar is met bestellen. Op hoeveel kilometer komen jullie dit jaar uit?

Zeg elk jaar tegen mezelf: “Dit jaar wat minder km.”
Lukt natuurlijk nooit, maar geniet wel van de ophaaldagen om de aangeschafte “pareltjes” op te halen.
Denk dat het ongeveer 300km wordt dit jaar.

Ik heb de eer om rechts plaats te nemen tijdens de shop tour! :D

DHlrAz7hSmWhG.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan