Hoeveel kilometer rijd jij ?

Vier ritjes, zeven winkels, 650 kilometer in totaal, verspreid over 2 dagen. Nog een keertje het ophalen van bestellingen maximaal absorberen......

Slechts enkele kilometers, we hebben hier in Utrecht met Maarssen ,de Meern, Vleuten erbij genoeg opties binnen een heel klein gebied en tot nu toe 3 shops op de lijst

op dit moment wat minder dan vorig jaar, vorig jaar ha ik ruim 500km dit jaar 184km. hen wel geluk dat er veel goede shops bij mij in de buurt wonen.

Een kleine 800 km verspreid over 5 ritten en 7 winkels. Waarbij Orthen heen en terug korter is dan een enkele rit van de overige 4.

Laatst bewerkt:
Op dit moment zit ik op 553 km voor 3 winkels.
Er komen nog wat km bij voor winkels in de buurt, maar dat zal binnen de 50 km extra blijven.
Alles ophalen de 29ste!

Ik denk dat ik veel kilometers ga maken voor de sfeer die dagen, maximaal meepakken nog even, maar wel een rustig jaar verder, dus geen vaste route. Overal wat struinen en wat leuks of kleins meepakken, het gaat echt om de sfeer.

Route wordt vanaf Haarlem - Huizen - Almere - terug naar Haarlem - Breda - Cruquius en wederom terug naar Haarlem.
Half rondje Nederland, kleine 400km

Back
Bovenaan