Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
We hebben al een topic met de vraag waar haal jij je vuurwerk en of de afstand er toe doet. Nu zijn we wel eens benieuwd hoeveel kilometer jij precies aflegt de laatste 3 dagen om je spullen binnen te slepen. Probeer het aantal km zo specifiek mogelijk te delen.
Ik probeer al jaren zoveel mogelijk bij 1 tot maximaal 3 winkels in een radius van +-70km te bestellen, dat gedoe met al die kilometers geloof ik wel haha
Op de 29e is het heen en terug totaal 80 km. en de 30e is het 48 km heen en terug. Zijn totaal 3 winkels dus valt wel mee. Gelukkig zitten hier redelijk in de buurt leuke winkels.
Rond de 65 kilometer heen en 65 kilometer terug om 00:00 de 29e. Daar komt later alleen nog de plaatselijke vuurwerkwinkel bij (zeg ik nu ). Die zit op 900 meter afstand.
Ik heb me altijd ingehouden qua km. Maar dit jaar gaan we flink uitpakken. Vanuit Utrecht naar Gronau. Dag erna naar breda en omgeving. Laatste dag nog even de grens over bij de oosterburen.... ach ja het laatste jaartje...
Ik zit max op een km of 25... Ondanks dat het misschien het laatste jaar is met verkoop in NL voel ik toch niet de behoefte om het land 2x te doorkruisen voor wat freakacties.
Hier in de randstad (west) zijn alle bekende merken wel te vinden. Ik sla mijn slag wel weer in de openingsactie van magnum en dan sporadisch nog wat producten op fiets afstand.