Hoeveel geld vuurwerk 2010/2011

500 aan Nederlandse potten
250 aan Nederlands vuurwerk en 3 100 schots blokken. Kom ik op iets meer uit maar dan heb ik ook wel wat :D

Laatst bewerkt door een moderator:
het gaat indd niet om hoeveel je uitgeeft maar om de plezier ervan maar jullie mogen wel weten hoeveel ;) dat zal dit jaar tussen de 700/800 euro zitten :)

Totaal bedrag van €300,-. Ga nog naar Duitsland tijdens de verkoopdagen, dus wat er overblijft van die €300 gaat op aan duitse potten.

Ik geef al een aantal jaar zo goed als hetzelfde bedrag uit eigenlijk.
Dat ligt tussen de 250-300 euro en zal dit jaar precies het zelfde zijn.
Ik heb daar ook ruimschoots genoeg aan, ookal zal ik best meer willen.
Maar andere dingen kosten ook geld he.

Laatst bewerkt:
Ik hou het ( t.o.v. de meeste mensen hier ) dit jaar redelijk bescheiden vanwege tegenvallertjes qua geld :bonk:

Illegaal zo rond de 120 euri, en nog voor 80 euro ofzo legaal wat halen als het zover is. :D

Vorig jaar had ik voor z'n € 1,600.00 aan vuurwerk plus dat ik een maatje had die veel regelde en werkte voor een plaatselijke handelaar waarbij ik dus nog voor 30% aan extra vuurwerk mocht uitzoeken op de totale prijs! Kwam dus op z'n € 2,100.00 totaal erg veel, maar moet zeggen dat het één van mijn beste oud & nieuw was!

Dit jaar zeker voor herhaling vatbaar, misschien nog een tikkeltje meer... licht er een beetje aan wat er de voorgaande maanden op mijn pad komt!

500 aan Nederlandse potten
250 aan Nederlands vuurwerk en 3 100 schots blokken. Kom ik op iets meer uit maar dan heb ik ook wel wat :D

Zojuist een nieuw autootje gekocht :D
En waarschijnlijk binnenkort ook samen met mijn meissie ergens in trekken :cool:
Dit budget gaat dus flink naar beneden geschroefd worden en ik denk dat ik alleen nog legaal ga halen :rolleyes:

Laatst bewerkt:
maximaal 60 euro of ik moet al geld krijgen of zus betaalt mee maar vind het leuk maar teveel geld vind ik zonde om er aan te besteden

Zojuist een nieuwe opel corsa GSI gekocht :D
En waarschijnlijk binnenkort ook samen met mijn meissie ergens in trekken :cool:
Dit budget gaat dus flink naar beneden geschroefd worden en ik denk dat ik alleen nog legaal ga halen :rolleyes:

Soms moet je keuzes maken. En ik denk dat je toekomst met je vriendin op dit moment belangrijker is. Dan je hobby een keer per jaar uitoefenen.
Niks om je voor te schamen dus :wink:

Back
Bovenaan