Hoeveel geld aan vuurwerk 2012/2013

Normaal uit eigen zak 850 vast.

Staatsloterij was aardig met mijn nummer 1000 euries dus mijn 2 kanjers mits ze komen met goede cijfers mogen flink hun gang gaan.

Je vraagt om een PM maar misschien is het een goed idee voor meerdere mensen.

<<<Heel verhaal>>>

Meer ideeen nodig, ik heb er nog 100en:P

Opzich kan het wel, maar crowd funding gaat vaak niet lukken en/of niet veel opleveren.

Peuken bij de Makro zijn vaak niet goedkoper, of nauwelijks. Hoe het met de Sligro zit weet ik niet, maar ik weet wel dat een ritje België of (vooral) Luxemburg meer loont. Alleen moet je dan wel genoeg meenemen en bij voorkeur er al zijn (vakantie ofzo).

Op het punt boodschappen ken ik er nog wel één; als je boodschappen moet doen en je moet €2,60 afrekenen, zelf afronden tot €3 en de rest van het geld teruggeven. Die €0,40 in een potje stoppen. Kan ook als je "voor jezelf" boodschappen doet. Merk je op weekbasis praktisch niets van, maar levert in de loop van het jaar toch een euro of €30 tot €100 op, afhankelijk van hoeveel je per keer opzij legt en hoe vaak je boodschappen doet. Ook regelmatig even het kleingeld (alles kleiner dan €1-munten bijvoorbeeld) in dat potje mikken, levert ook redelijk wat op.

normaal rond de 750 a 800 euro maar heb vorig jaar november een huisje gekocht daar door moet het dit jaar wat minder helaas maar voor 500 euro heb ik ook nog wat moois

Waarschijnlijk een eurootje of €20,- à €30,- als maximum.
Waarom? Simpelweg omdat er nog genoeg over is van vorig jaar en ik dit jaar veel nieuwe dingen heb gekocht/nog moet kopen.. Heb ondertussen alweer een goede €5000,- uitgegeven aan een nieuwe fiets en daar komt nog fietskleding e.d. bij.

400+vrienden bijdragen dus zo'n 600totaal gelukkig ben ik de beheerder van de centjes dus dat komt helemaal goed.

Dit jaar word voorlopig de laatste keer dat ik een grote uitgave voor vuurwerk kan missen. Mijn budget zou dit jaar maximaal 1000 euro zijn maar daar ga ik hoogstwaarschijnlijk over heen. :P

Probeer het dit jaar te houden op een bedrag van rond de 750/800 eurie's, wat minder dan verleden jaar.
Maargoed met z'n bedrag en wat korting valt er ook genoeg moois te halen !

Back
Bovenaan