Hoelaat sta jij op de 31ste ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het lukt mij (gelukkig) nog gewoon om lekker uit te slapen. Meestal uurtje of 11/11:30. Alle tijd nu je niet meer om 10uur mag stoken.

Ik ben een hele slechte uitslaper, en de kids hebben dat de afgelopen jaren niet ten goede veranderd. Ik denk dat het voor 6:00 uur al raak is. En op zo'n dag kan ik daarna ook niet meer slapen. Op dit gebied ben ik net een kind dat zijn 10e verjaardag mag vieren...

Haha, heel herkenbaar. Hier idem dito.

Meestal rond een uurtje of 8 en dan vanaf uurtje of half 9 9uur stoken. zolang de buurt er geen problemen mee heeft begin ik gewoon smorgens.

Moet werken de 31ste, dus geen uitslapen voor mij. Kan helaas ook geen vrij krijgen, vorig jaar al aangevraagd, maar krijg het niet voor elkaar

Ik werk in een ziekenhuis, dus helaas geen vrij voor mij. Lekker om 6 uur eruit. Gelukkig ben ik dit jaar rond 16.00 klaar, dus tijd genoeg om van de avond te genieten. Het mag toch pas vanaf 18.00. De 29e vrij gepland om de bestellingen op te halen. Zin in!

Als ik blij ben mag ik rond 3 uur gaan slapen in de nacht en ik sta rond 5:15 op om weer terug naar het werk te gaan. Nog 1 dagje knallen en daarna echt knallen!

Ik ga op 29 december vroeg mijn vuurwerk ophalen en daarna moet ik gewoon werken. 30 en 31 december moet ik ook werken. Wel denk ik 31 december eerder klaar te zijn. Kan ik me nog een beetje klaarmaken voor de avond. Ik moet wel om 05.00 opstaan dus misschien dat ik in de middag nog even wat ga slapen voordat ik de jaarwisseling niet meemaak.

31 december vroeg eruit want samen met mijn stook maatje willen we vanaf half 10 op onze carbidschiet stook plek staan

Dit jaar sinds lange tijd weer eens vrij, maar ik sta wel vroeg op. Alle voorbereidingen treffen voor de avond.
Pallets in stukken zagen en buiten alles klaarzetten.
En smiddags even lekker ergens lunchen en dan op naar de avond :)

Volgend jaar hoop ik 60 jaar te worden. Ouwe lul hoor ik iedereen denken.
Maar deze oude jongen heeft dat nog steeds dat hij nauwelijks kan slapen de dag voor oud en nieuw.
Ben je een groot vuurwerkliefhebber, dan gaat dat nooit meer over. Op de 31e december van elk jaar mag en kan ik weer die kleine jongen van vroeger zijn. Heerlijk!!
Om 05.00 uur ben ik buiten al bezig met het voorbereiden van het vuurwerk.

uurtje of 07:30.. Koffie, boterham, en dan hup naar de winkel om die dag nog tot circa 18:00 te verkopen.:bonk:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan