Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Toen ik ouder was,heb ik voor het eerst rotjes afgestoken,kleine rode rotjes,piraatjes heten ze toen. Ik had in die tijd ook een vriendje,waar ik bijna elke zaterdag was,wij gingen vaak samen naar een winkeltje,waar ze van alles verkochten. En raad eens,ze hadden knalerwten,trektouwtjes,rookbommen van wolff,en later ook van die staafjes voor onder de schoenzool die een knalletje gaven. Kan me ook nog een moment met hem herineren,dat we samen op een muur zaten,met veel klimop er op,en dat we astro,s aan het afsteken waren. En toen begon het pas echt,ik kocht mijn eerste pakket,schuurmans pakketje van 10 gulden. In dat pakket zaten vooral sier artikelen,zoals fonteintjes,5 schots romeinse kaarsen en ander spul. Het volgende pakket wat ik had,was van de dynasty colection van wolff,de Pyrostar 1,en had daar als extra,een paar pakjes groene rotjes met schietlont,en wat crackling balls bij gehaald. Dat zal denk ik,eind jaren 90 geweest zijn,want de opmars van de 200 grammers begon. Het was toen ook voor het eerst,dat ik van mijn eigen centen,een cake heb betaald,en wat voor een. Namelijk de 16 shots ruitcake Hot Crashes van Proline,een cake die ik nooit van mijn leven zal vergeten! De jaren daarna,steeds meer cakes gaan kopen,waaronder de cc cakes van breeschoten. Toen volgde steeds grotere bestellingen,wat uit groeide tot waar ik nu sta.

(lukt elk jaar wel
)

)
)ik stond dan met me broertjes en me moeder te kijken op zolder en dat vond ik altijd heel mooi zolang ik binnen mocht kijken 
) samen met mijn broer en mijn vader toen afgestoken om 12 uur 's nachts. sinds dien ieder jaar wat rotjes,grondbloemen, baby pijltjes enzo. sinds ik 16 ben meer siervuurwerk. en nu voornamelijk sier maar ook wat voor overdag om de dag door te komen 

En elk jaar word het gekker.En nou worden ze al helemaal gek van mij!!