Hit Me ! [Uitloop]

moontan

VWC lid
Artikelnummer: 234
Artikelnaam: Hit me !
Bruto Gewicht: .....
Netto Kruitgewicht: 500 gr.
Aantal Schoten: 49 Schots
Effectomschrijving: Een stoere pot met 49 maximaal gevulde hulzen! Zilveren knetterstormen, spinnende gouden kronen met blauwe parels en rode en groene bouquetten. Je wordt geraakt door prachtige effecten van deze cakebox!
Tijdsduur: 36-40 sec.
Richtprijs: € 44,95
Verpakkingseenheid: 4/1

234_hit_me.jpg

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

O.a. te koop bij: VuurwerkPlanet.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Lesli Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Euh, nee, niet serieus nemen. Lekker stukje misleiding inderdaad, is Lesli nogal goed in bij deze lijn. Met max. gevulde hulzen kwamen we toch echt op een illegale 750 gram uit...

Dit soort marketinggrootspraak doet bij mij direct de haren recht overeind staan, en kweekt geen positieve grond om een product te waarderen. Natuurlijk laat ik de uitwerking vooral beslissen, maar als deze gelijkwaardig is aan die van een andere importeur, zou ik voor die kiezen puur op basis van het imago dat bij mij neergezet is.

Ja klopt, daar heb je helemaal gelijk in. Niet dat ik erin zou trappen, maar het is weer zo'n bekende verkooptruc...Verder heeft Lesli wel kwaliteitsproducten, alleen soms is de prijs een beetje aan de hoge kant.

Ik vind dat Lesli niet erg goed bezig is met dit soort misleidende reclame....vooral omdat men bij de freaks toch redelijk wat goed te maken :D
Ook laten wij ons niet 123 misleiden door dit soort reclame-leuzen (gelukkig maar denk ik dan :p )
Toch ben ik wel reuze benieuwd naar de filmpjes met de uitwerkingen...ik hoop dat het echt wat moois wordt...

Jammer genoeg vind ik de prijs te hoog voor een cake met geen geweld. Dat ligt aan mijn budget. Maar als je een groter budget hebt is dit zeker een aanrader. Mooi tempo, goed effect. :)

:bonk:Ja, het lijkt me ook wel een leuke cake.... Als je er 2 tegelijk schiet zoals op het filmpje.:bonk:

Laatst bewerkt:
Ik vind dit toch wel een erg bijzondere consumenten cake. Dit soort effecten zie je vaak in shows. Daar komt het uit 1 groter shell maar ze hebben dit toch erg goed weten na te maken door met salvo`s te werken.

Jammer genoeg vind ik de prijs te hoog voor een cake met geen geweld. Dat ligt aan mijn budget. Maar als je een groter budget hebt is dit zeker een aanrader. Mooi tempo, goed effect. :)

Misschien geen geweld in de vorm van knallen maar toch zeker wel geweld in de vorm van kleurexplosies.
Persoonlijk vind ik dit de mooiste cake uit de pyroshopper collectie.
Mooie effecten en kleurencombinaties gecombineerd met lekkere tempoversnellingen en daarnaast ook nog eens een redelijke prijs.

leuke pot
verassend om dit om 12 uur buiten te zetten
leuke variatie vooral dat rood/groen /geel ziet er gelikt uit

vind dit echt een top cake !
ben ik niet gewent van lesli maar het lijkt of ze veel goed willen maken en dat lukt ze aardig!

Ik vind dit één van de bijzonderste en mooiste cakes uit deze lijn. Zijwaarts geschoten, en bijzonder omdat het toch geen horsetails zijn... En dat in een lekker ritme. Fijne bak hoor, kijken of die er bij kan dit jaar, en anders volgend jaar maar.

Deze cake gister ook live in actie gezien in Elst. En deze liet mij toch even verbazen. Prachtig schouwspel zonder burst. Mooie volle lucht en het afschieten van de salvo's is al een spektakel opzich. Helaas niet gefilmd.

Back
Bovenaan