Hidden Missile Base

Hoe duur is hij komend jaar?

Deze is trouwens exact hetzelfde als de Gun Powder van Kaboom (Schuurmans) omlabeling?

:bye:

Ik had deze afgelopen jaar gezien op een demo en was er wel te spreken over vooral voor dat geld! Het is een apart effect en de fluit hoor je goed. Jammer genoeg had ik vorig jaar niet het budget om deze er nog bij te nemen, maar dit jaar heb ik hem alvast besteld:D.

Deze is beslist geen 16 euro waard. De grens lag echt rond de 12,50. Volledig zichzelf van de markt af geprijst. Maar hey, dat weet de gemiddelde consument toch niet joh...

Niet gewend van Beko zulke prijzen. Jammer...

Toch een potje die ik eigenlijk nooit koop ... Leuke efeecten maar er is wel beters te krijgen ...

Jammer, het was een leuk budgetcakeje.
Hij blijft ook nog steeds leuk, maar niet meer voor deze prijs.

had hem vorig jaar voor 14.75euro vond hem het geld toch wel waard was een leuke afwisseling in m'n collectie. vond hem mooi leuke fluiters en leuke boeketten. dit jaar 14.50euro dus zit er bij mij gewoon weer bij.

Hier nog een filmpje van twee jaar geleden:
(HD)
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

(ps. het publiek juicht hard aan het begin van deze cake maar dat komt vooral omdat dit de eerste was die geschoten werd op deze demo)

Is er iemand geinteresseerd in een dummy van dit product?
Deze dummy is afkomstig van Goudvuur in Gouda en in goede staat.
Bij interesse graag PM-en of reageren in dit topic.
Afhalen en verzenden niet mogelijk. Alleen langsbrengen of overhandigen bij demo's.

Aanvulling voor startpost

Artikelnummer: SL69
Artikelnaam: Hidden Missile Base
Afmeting: 120x120x120 mm
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 200 Gram
Aantal Schoten: 32 Schoten
Effectomschrijving: 16 rode kometen eindigen in glitter sterren. Gedurende dit spektakel worden vanuit het centrum 16 fluitende missiles afgevuurd
Effecthoogte: 30 Meter
Tijdsduur: 30 Seconden
Kartoneenheid: 12/1
Richtprijs: €13,50

Back
Bovenaan