[HF-130-2208M] Warrior 130 shots

ddfirework

VWC lid
Artikelnummer: HF-130-2208M
Artikelnaam: Warrior
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 2000 gram
Aantal Schoten: 130 schoten
Effectomschrijving: 130 schots cakebox met goudeffecten, crackling en plumeffecten met rode en groene tinten!
Tube diameter: 25 & 30 mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: 80 sec
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: 215,- euro

Is dit een nieuw zena merk? Ik ken het niet namelijk... wel mooie bakken allemaal, maar stevig aan de prijs.

Deze heeft ook nummer hf130-2208 .
Die laatste 3 rijen komen ook hier weer beter uit de verf dan op de productvideo .

Dit was best een leuke box. Mooie opbouw en goed tempo, boeketten kwamen er goed uit en goede burst.

Nadeel was wel dat je hem zelf door moet lonten en daarna de cakes aan elkaar tapen omdat de doos veel te ruim is, lonten zitten aan de zijkanten en is dus een beetje prullen.

Heb mn accu haakse slijper nog uitgeleend om 00:30
Kwam een gast uit de straat aanlopen met deze box nog helemaal dicht.
Ik zei meteen veel plezier met je kooi. Huh welke kooi? Maak de doos masr eens open....:bonk:

Ik had de volgorde veranderd omdat het in een showtje zat ,,maar wat een mooie waaiers zitten hierin die zou je los moeten kunnen kopen.

Nadeel was wel dat je hem zelf door moet lonten en daarna de cakes aan elkaar tapen omdat de doos veel te ruim is, lonten zitten aan de zijkanten en is dus een beetje prullen.

Klopt, last minute doorlonten van Riakeo was geen prettige ervaring. In nieuwe batches toch fijn als de lonten op de cakes zitten.

Hoe dan ook een zeer mooi merk wat nu nieuw op de markt is. Leuke verrassing in de collectie!

Back
Bovenaan