FelleFlitsSuperKnal
VWC lid
6/7 zal meer voor aan zee en ijsselmeer zijn. De vreugdevuren zullen daarom vanavond al aangestoken worden in Scheveningen en Den Haag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Jezus man waar haal jij die 6 a 7 vandaan?
Je bent wel meest negatieve persoon van heel dit forum.
De helft van de leden is negatief. We maken elkaar hier negatief�� Maar ik heb het uit zeer betrouwbare bronnen dat hier een dikke windkracht 6 met uitschieters windkracht 8 gaat staan. Zelfs in Middelburg en Goes staat er minder wind dan hier�� Ik laat de cakes gewoon staan en hou het bij Grondvuurwerk als grondbloemen en knetterlinten. Bekijk bijlage 79157
De helft van de leden is negatief. We maken elkaar hier negatief�� Maar ik heb het uit zeer betrouwbare bronnen dat hier een dikke windkracht 6 met uitschieters windkracht 8 gaat staan. Zelfs in Middelburg en Goes staat er minder wind dan hier�� Ik laat de cakes gewoon staan en hou het bij Grondvuurwerk als grondbloemen en knetterlinten. Bekijk bijlage 79157
Welke app is dat?De helft van de leden is negatief. We maken elkaar hier negatief�� Maar ik heb het uit zeer betrouwbare bronnen dat hier een dikke windkracht 6 met uitschieters windkracht 8 gaat staan. Zelfs in Middelburg en Goes staat er minder wind dan hier�� Ik laat de cakes gewoon staan en hou het bij Grondvuurwerk als grondbloemen en knetterlinten. Bekijk bijlage 79157
Je zoekt ook wel het model met de meeste wind.
HARMONIE bv is veel positiever.
ICON D2 ook
Ik hoop dat die modellen dan gelijk krijgen. Met een windkracht 5 valt nog wel te stoken. En misschien na de buien als de wind iets ligt even.
ICON voor regio Twente de hele dag niet boven de 7 m/s. Met een beetje geluk dus een lage tot middelmatige 4 Bft. Ik teken er direct voor. Harmonie ziet er ook niet bijzonder slecht uit kwa wind voor de tukkers onder ons. ECMWF zit er nog een stukje boven, meer ICON en Harmonie hebben een hogere resolutie...
Wij pyros passen een beetje op mekaar. Lief van je t rixxerJoontje, op jouw kaartje zie je dat de wind over het land komt. Meestal is die dan echt wel wat lager dan wanneer de wind van over het water komt. Waar je rekening mee moet houden, is dat die modellen wind intekenen aan de hand van gridpunten. Als er vlakbij jouw positie veel gridpunten boven water zijn, zal er dus ook meer wind ingetekend worden. Ze zijn niet zo extreem nauwkeurig dat ze op een km nauwkeurig de wind intekenen. Met andere woorden, boven water bij jelou in de buurt kan het best 6bft waaien. Maar kijk eens een stukje verder naar het zuiden, waar de wind over land waait. Dat is een betere indicatie voor jouw positie, ik denk echt dat het ook bij jouw een 4/5 bft gaat zijn. Hoop dat ik je wat psoitieviteit teruggegeven heb die ik de afgelopen dagen bij je zag![]()
Beide dingen kunnen waar zijn, hij is idd de meest negatieve persoon van dit forum (niet iets om trots op te zijn en iets wat ie met zich meedraagt de toekomst in als slechte reputatie) maar tegelijkertijd gaan we hier aan de kust van zuid tot noord toch gewoon flinke wind krijgen minimaal 5-6 bf met uitschieters naar boven….Jezus man waar haal jij die 6 a 7 vandaan?
Je bent wel meest negatieve persoon van heel dit forum.