schaafienr1
VWC lid
Joh, ik mep gewoon alles de lucht in! Volgend jaar ook, en daarna ook enz enz
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Volgend jaar geen sier maar enkel salutebakken halen. Waait het ook niet weg.
ICON is echt zeer onbetrouwbaar voor wind vind ikVind de laatste run van Icon er best weer prima uit zien. Tuurlijk het is niet optimaal, maar de windstoten van 70+ zie ik er niet meer in terug. Overal rond de 50 max, ook de meeste kust plaatsen. Zal op het strand wellicht anders zijn, maargoed, wie stookt er ook daar!Icon is best positief vind ik. Veel plekken tussen de 10-14 knopen (lage 4BFT) en paar plekken (met name nu kust Zeeland, Zuid H, Noord H & Friesland rond de 14-18 knopen, wat nog steeds een hoge 4, lage 5 BFT is! Neerslag enkele buien die overtrekken, maar geen volledig front! Ik ben benieuwd!
Vind de laatste run van Icon er best weer prima uit zien. Tuurlijk het is niet optimaal, maar de windstoten van 70+ zie ik er niet meer in terug. Overal rond de 50 max, ook de meeste kust plaatsen. Zal op het strand wellicht anders zijn, maargoed, wie stookt er ook daar!Icon is best positief vind ik. Veel plekken tussen de 10-14 knopen (lage 4BFT) en paar plekken (met name nu kust Zeeland, Zuid H, Noord H & Friesland rond de 14-18 knopen, wat nog steeds een hoge 4, lage 5 BFT is! Neerslag enkele buien die overtrekken, maar geen volledig front! Ik ben benieuwd!
Arome en Harmonie man, die gaan het bepalen/zeggen. Als die gelijkwaardig zeggen dat alles meevalt, dan knal ik uit elkaar hahaAls het maar niet zoals vandaag in de ochtend / middag is. Wat een weer gehad zeg, niet te doen. Net hier ook nog een dikke vette hagelbui. Maar zoals een wijs man ooit zei; alles wat nu valt, valt de 31e niet. Dat geldt natuurlijk ook voor de wind. Alles wat nu woeit, woeit de 31e niet. Toch?!
Begint hier nu weer goed te plenzen en zelfs te onweren. Maar blijven positief en dan komt alles goed.
Arome en Harmonie man, die gaan het bepalen/zeggen. Als die gelijkwaardig zeggen dat alles meevalt, dan knal ik uit elkaar haha![]()
Dit klinkt niet lekker..Harmonie voor kustregio is binnen, die is echt wel bagger, @DavidH zei je niet dat de piek eerder kwam? Hebben we dan het ergste al gehad rond 18u?
Bekijk bijlage 79104
23-35 knopen is windkracht 6/7, zelfde als vorig jaar voor de kustregios
Harmonie voor kustregio is binnen, die is echt wel bagger, @DavidH zei je niet dat de piek eerder kwam? Hebben we dan het ergste al gehad rond 18u?
Bekijk bijlage 79104
23-35 knopen is windkracht 6/7, zelfde als vorig jaar voor de kustregios