Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier net een flink pittige bui, maar nu helemaal helder en zowat windstil… Als dat met O&N ook zo is, valt daar zeker mee te leven!

Vind de laatste run van Icon er best weer prima uit zien. Tuurlijk het is niet optimaal, maar de windstoten van 70+ zie ik er niet meer in terug. Overal rond de 50 max, ook de meeste kust plaatsen. Zal op het strand wellicht anders zijn, maargoed, wie stookt er ook daar!:D Icon is best positief vind ik. Veel plekken tussen de 10-14 knopen (lage 4BFT) en paar plekken (met name nu kust Zeeland, Zuid H, Noord H & Friesland rond de 14-18 knopen, wat nog steeds een hoge 4, lage 5 BFT is! Neerslag enkele buien die overtrekken, maar geen volledig front! Ik ben benieuwd!

Vind de laatste run van Icon er best weer prima uit zien. Tuurlijk het is niet optimaal, maar de windstoten van 70+ zie ik er niet meer in terug. Overal rond de 50 max, ook de meeste kust plaatsen. Zal op het strand wellicht anders zijn, maargoed, wie stookt er ook daar!:D Icon is best positief vind ik. Veel plekken tussen de 10-14 knopen (lage 4BFT) en paar plekken (met name nu kust Zeeland, Zuid H, Noord H & Friesland rond de 14-18 knopen, wat nog steeds een hoge 4, lage 5 BFT is! Neerslag enkele buien die overtrekken, maar geen volledig front! Ik ben benieuwd!
ICON is echt zeer onbetrouwbaar voor wind vind ik

Precies, valt me alles mee, zit ook te kijken. Deel je analyse

Als het maar niet zoals vandaag in de ochtend / middag is. Wat een weer gehad zeg, niet te doen. Net hier ook nog een dikke vette hagelbui. Maar zoals een wijs man ooit zei; alles wat nu valt, valt de 31e niet. Dat geldt natuurlijk ook voor de wind. Alles wat nu woeit, woeit de 31e niet. Toch?!

Hier heeft het van 20.00 tot 22.00 af en aan gehageld (flinke ballen) met een goeie windstoot hier en daar. Nu rustiger.. ach, alles wat nu valt, valt over 2 dagen niet!

Als het maar niet zoals vandaag in de ochtend / middag is. Wat een weer gehad zeg, niet te doen. Net hier ook nog een dikke vette hagelbui. Maar zoals een wijs man ooit zei; alles wat nu valt, valt de 31e niet. Dat geldt natuurlijk ook voor de wind. Alles wat nu woeit, woeit de 31e niet. Toch?!
Arome en Harmonie man, die gaan het bepalen/zeggen. Als die gelijkwaardig zeggen dat alles meevalt, dan knal ik uit elkaar haha :holland:

Begint hier nu weer goed te plenzen en zelfs te onweren. Maar blijven positief en dan komt alles goed.

Ach, de reacties na 1 januari zullen ook hier weer aardig eensgezind zijn: achteraf hebben we ons te druk gemaakt, het viel hier behoorlijk mee, heb me prima vermaakt, heb genoten, heb lekker kunnen stoken, wat ging het los, het was fantastisch!

Harmonie voor kustregio is binnen, die is echt wel bagger, @DavidH zei je niet dat de piek eerder kwam? Hebben we dan het ergste al gehad rond 18u?
IMG_4590.jpg

23-35 knopen is windkracht 6/7, zelfde als vorig jaar voor de kustregios

Harmonie voor kustregio is binnen, die is echt wel bagger, @DavidH zei je niet dat de piek eerder kwam? Hebben we dan het ergste al gehad rond 18u?
Bekijk bijlage 79104

23-35 knopen is windkracht 6/7, zelfde als vorig jaar voor de kustregios

Ben benieuwd wat ze met de vreugdevuren gaan doen. Vorig jaar werd toch al best vroeg besloten om het 30 december te doen? Hoor er nu niks over en ik denk dat ze het beter morgen kunnen doen. De buien van afgelopen avond waren wel pittig hoor en onweer is toch ook wel bijzonder eind december? Ik blijf er bij dat het mee gaat vallen op oudejaarsavond. Enkele bui, windkracht 4/5 en geen mist.

Blijf goede hoop houden dat het mee gaat vallen, maar de laatste dagen is wel dramatisch, alles wel voorbij zien komen intussen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan