Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik fiets altijd naar werk dus kijk regelmatig op buienradar of het droog blijft. Als ik een euro zou krijgen voor elke keer dat ze er naast zitten was ik nu miljonair, dat is wel echt de meest onbetrouwbare site.
Ik denk dat het allemaal wel mee gaat vallen. Gewoon wat wind met af en toe een buitje. Dan maar ff een oliebolletje eten toch?
De vraag is dan: waarom kijk je er dan nog op?![]()
Gast ff serieus. Beetje irritant dit. Er is hier al zovaak gezegd dat je je niet moet blind staren op Buienradar. Die zitten er zovaak naast. Wacht nou maar even de post van David af hier.
Ik zit dagelijks op de fiets, en in vrije tijd veel de natuur in, en die uursverwachtingen kloppen enkel aardig op een weerapp die ik heb (Weer in Nederland) en op dag zelfs weerblabla (Plaza) ook nog redelijk. Beste is 's ochtends de laatste ecmwf run te bekijken, die zit qua timing voor de dag(delen) zelf er flink bovenop dan.Ik fiets altijd naar werk dus kijk regelmatig op buienradar of het droog blijft. Als ik een euro zou krijgen voor elke keer dat ze er naast zitten was ik nu miljonair, dat is wel echt de meest onbetrouwbare site.
Maybe man! Maar ik woon pal aan de kust en vier het dit jaar in centrum DH precies in een windtunnel waar alle wind doorheen gedrukt/venturi effect wordt dus ik verwacht de sjaak te zijnOp basis van de opers misschien wel, op basis van de ensemble gemiddelden denk ik dat het niet ideaal is maar ook niet slecht. Ik ben zelf niet zo'n ervaren vuurwerkliefhebber maar las na vorig jaar dat goudeffecten het niet goed doen. Dus die dan misschien niet gebruiken.
Ik zou zelf zeggen: bij 4 B zou ik alles wel op durven stoken. We moeten ook wel kijken of de wind vlagerig is of redelijk constant, ik heb daar nu gewoon ook geen tijd voor. Maar goed: de ensemble gemiddelden zijn nu echt beter dan vorig jaar. Toen toch wel tegen 6 B aan op veel plaatsen. Als dat nu zoals GFS aangeeft meest 4 B is dan moeten 25 en 30 mm batterijen en compounds het toch wel goed doen.
Wellicht zien we in de verwachtng in de loop van de avond of een verbetering van matig naar redelijk of een verslechtering, bijv. van redelijk naar matig. Misschien daar op aanpassen?
Dit heb ik ook in gedachten.
Vorig jaar was slecht,maar heb me prima vermaakt,en er ging genoeg de lucht in overal.
Het was gewoon genieten.
Je geniet een stuk meer met vorst en windkracht 2,maar je moet er zelf ook wat van maken.
Gewoon de momenten uitkiezen en dan vol gas gaan bijvoorbeeld.
Ik denk dat het allemaal wel mee gaat vallen. Gewoon wat wind met af en toe een buitje. Dan maar ff een oliebolletje eten toch?
Maybe man! Maar ik woon pal aan de kust en vier het dit jaar in centrum DH precies in een windtunnel waar alle wind doorheen gedrukt/venturi effect wordt dus ik verwacht de sjaak te zijn