PyroTukkers
VWC lid
Ik ga mij nu ook steeds meer focussen op de regen. Zowel overdag (carbid schieten) en s avonds en dat ziet er niet goed uit.overal boven de 10mm en forse regenval
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nee, over het algemeen geef ik eerst een trent aanzoals een aantal posts geleden, vandaag kom ik terug per grove regio wat de wind en het weer doet, zal ergens vandaag zijn,,Ik vroeg me af, de voorspellingen van de wind, is dat altijd vanuit het midden van het land? Kan me voorstellen dat kustgebieden eigenlijk altijd meer is.
Ik zie dat het voor de dag erna een stuk rustiger is qua wind..
Kan het zijn dat de storing nog versneld de komende dagen? of is dat niet te voorspellen?
2024 wordt een goedkoop jaartje!
Nee, over het algemeen geef ik eerst een trent aanzoals een aantal posts geleden, vandaag kom ik terug per grove regio wat de wind en het weer doet, zal ergens vandaag zijn,,
Kust waait het altijd harder en dan heb je nog het verschil tussen de kust (strand en duinen) en de kustregios, dat wel tot 20 km landinwaarts gaat globaal
Wind zal voor velen op het randje zijn..
Nee niet slechter maar wel vergelijkbaar of met mazzel iets beter.Nou ik begin er steeds minder zin in te krijgen zo, dacht dat afgelopen jaarwisseling echt niet slechter kon en dat blijkt dus wel te kunnen als ik het zo lees.