Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ok, die geruststelling neem ik meeNee. Inversie ontstaan bij stabiel weer en weinig wind. VOldoende menging voorkomt dat. Bij een kouinval gaat vaak gepaard met een stevige stroming uit oostelijke richtingen.
Spanning spanning spanning...maar een stuk minder dan een jaar geleden.
Naar mijn idee is oudjaarsdag/avond/nacht al redelijk veilig gesteld.
Nu de dagen ervoor nog en de sfeer is compleet.
Heb te vroeg gejuicht. Wtf 12 mm regen… dat is gewoon een bak regen :( Waarom geeft buienradar zoveel neerslag vergeleken met andere weerapps. Dit is gewoon niet best. Wind is perfect, maar de regen man man man! En dan valt dit nog mee. In Maastricht 25 MM regen! AbsurdBekijk bijlage 78295
Weerplaza is wel de interessantsteWeke site kunnen wij het beste raadplegen dan, ik lees dat buienradar ruk is, weeronline hetzelfde pak aan. Dus ..... ?![]()
Weke site kunnen wij het beste raadplegen dan, ik lees dat buienradar ruk is, weeronline hetzelfde pak aan. Dus ..... ?![]()
windkracht 2 bij jullie das lekker
Ik zit toch een beetje met de regen en dan ook voor overdag. Overdag gaan wij carbid schieten dus hoop daar ook al goed ( lees; droog ) weer te hebben. Als het de hele dag al miezerige regen is is het echt ruk...
Ik hoop voor jou dat het mee valt kerel. En begrijp mij niet verkeerd, maar wat mij betreft plenst het tot een uur of 18.00 en is het dan de hele nacht droog. Maar het zal voor ons beiden wel een utopie zijn![]()