Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Buienradar was altijd wel accuraat. Nu regent het in DH, terwijl buienradar op droog staat.. Kijk ik op weeronline en de weer app dan is het heel pittig zondag met regen en wind..

Ik heb nog nooit zo vaak op buienradar gekeken als de laatste paar dagen, eerst was het zondag 7 mm regen, toen 14 mm en nu staat er 4,8 mm (hier in Twente) is elke dag weer anders, hopelijk valt die regen in de morgen of smiddags, gelukkig nog 2 dagen dus het kan ook zo weer veranderen, de wind was vandaag wel vrij hard, dat is ook nog een punt voor de zondag.. wordt vervolgt dus

mijn bericht van vanmiddag blijft gelijk. Zie: Hier https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?64405-het-weer-op-31-december-en-1-januari&p=1341644&viewfull=1#post1341644, alleen is de piek in de meeste modellen nu exact om 24 uur, alleen in het zuidwesten is de piek eerder maar ook hoger.
Verder in gfs nog een forse spreiding te zien nog, bj ecwmf is het al mooi gefunneld tussen meest 6 en 10 m/s in het midden.

Relax zou ik verder zeggen, het is wat het is en maak er het beste van!

relax, ik ben relaxed

giphy.jpg

Wind is hier nu toch wel fors vlagerig aanwezig hoor. Dat moet niet om 0:30 zijn met het afsteken van de show. Dan vrees ik dat er veel gaat blijven staan. Hopelijk valt het allemaal alleszins mee.

De voorspellingen zijn hetzelfde als de wind van vorig jaar.

Dus de bakken die vorig jaar binnen zijn gebleven blijven dit jaar ook binnen.

Wind is hier nu toch wel fors vlagerig aanwezig hoor. Dat moet niet om 0:30 zijn met het afsteken van de show. Dan vrees ik dat er veel gaat blijven staan. Hopelijk valt het allemaal alleszins mee.

Ik weet niet waar je zit, maar hier in Twente zijn voornamelijk de windvlagen vandaag een spelbreker. Tussendoor prima te doen met een voorspelde 4 Bft. Hopen dat de vlagen wat minder zijn op de 31e. Gek genoeg heb ik er dit jaar veel meer vrede mee dan vorig jaar (geleerd van de ervaren stress/negativiteit van vorig jaar?). We zien wel waar het eindigt.

Waait hier nu ook wel stevig ja, wat balen dit. Hoop echt dat dit nog wat gaat afzakken, dit is niet wat.

Gek eigenlijk, alle weerberichten op tv zijn best negatief. Ze melden allemaal veel regen op oudejaarsdag en ook tijdens de jaarwisseling regen. Dat heb ik hier nog niet terug gezien. Lijkt wel of ze het extra doen?

Gek eigenlijk, alle weerberichten op tv zijn best negatief. Ze melden allemaal veel regen op oudejaarsdag en ook tijdens de jaarwisseling regen. Dat heb ik hier nog niet terug gezien. Lijkt wel of ze het extra doen?

Ik denk het wel. Ik houd niet van complottheorieën, maar ik denk dat ze zo mensen, die van plan zijn vuurwerk af te steken, nog even op andere gedachten te krijgen... :p

Ik weet dat het niet de bedoeling is, maar ik ga mn kans vanavond en morgenavond gewoon pakken, trek het niet om in wind zoals gisteren te gaan zitten stoken. Terug naar de tijden van weleer

Ik kijk veel naar windy.com, daar staat inderdaad dat het gaat waaien en regenen, maar niet zo extreem als de media zegt. Zo te zien een goede 5b aan kust en in het binnenland een 4 a 5b. Daar kan ik mee leven

Windy geeft windkracht 6 op bij mij, en Buienradar windkracht 4 (ik woon aan de kust). Ik hoop dat Buienradar een keer gelijk heeft :tongue2:

Bij mij is de regen voorspelling fors geminderd! Ik ben van 13mm op de dag naar 3,1 gegaan! Alleen die wind blijft op 5…..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan