joongeers16pyro
VWC lid
Dat was waarschijnlijk het weerbericht van de fabeltjeskrant.
Ja ik hoop het. Diegene heeft gezegd dat het in de nieuwste kaarten staat en heb totaal geen verstand van kaarten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat was waarschijnlijk het weerbericht van de fabeltjeskrant.
Ja ik hoop het. Diegene heeft gezegd dat het in de nieuwste kaarten staat en heb totaal geen verstand van kaarten.
Fietskar. Paar tochtjes daarmee, paar met fietstassen, paar met gigarugzak en trein/vouwfiets. Ns kijken of die rugzak een 144sh 25mm meekrijgtHeb je geen compounds dan? Vuurwerk ophalen met de fiets heb ik nog nooit van gehoord. Tenzij je een grote bakfiets heb ofzo
Op de fiets mag je gewoon 100kg vervoeren, daar hadden ze met het opstellen van de wet niet aan gedacht.Fietskar. Paar tochtjes daarmee, paar met fietstassen, paar met gigarugzak en trein. Ns kijken of die rugzak een 144sh 25mm meekrijgtin theorie net wel
Nieuwe run ecmwf, wind blijft factor met gemiddelde van leden 4bft tot oper 6bft... Temp bizar hoog, 12-13gr 's nachts... Regen mwah, mss buitjes, maar ik kijk ook enkel bij NO nu... West zelfde beeld. Wel droog rond twaalven maar wind is kantjeboord
GFS is ook een tikkeltje verslechterd, ik hoop dat t goedkomtNieuwste ECMWF is gewoon wel een achteruitgang. Gemiddelde is nu voor regio midden ruim 7 m/s. Maar goed: het is nog precies een week vooruit dus wie weet.
Bekijk bijlage 69821
Ik zou hier voor tekenen eigenlijk. Beter dan alle ellende wat ik hoor op het moment. Windkracht 4 is veel maar echt nog wel te doen. Ik weet dat dit voor geen meter klopt, maar buienrader is wel wat positiever geworden qua regen in vergelijking met gisteren. De storm staat bij buienrader op
30 december in de middag en begin van de avond. Windkracht 7.
Ik beperk me tot windy.com en GFS geeft daar nu een enorme verbetering weer. Storm op 30 december met een piek in de nacht naar 31 december, waarna deze al snel afvlakt met een droge 31 december in Zuid-Holland en vanaf 19:00 's avonds windkracht 3.
ECMWF voorspelt voor de 31e de hele dag en avond wat regen en continu windkracht 5 a 6 tot 1 januari in de middag.
Ik vind het als leek opmerkelijk dat beide modellen enorm uit elkaar liggen en dat zet mij ook sterk aan het denken wat betreft de betrouwbaarheid van deze modellen een week vooruit. Ook gelet op de veranderingen de afgelopen dagen (waarbij GFS steeds positiever wordt en ECMWF steeds negatiever), is mijn conclusie dat er echt nog geen pijl op te trekken is. Eerst maar eens Kerst.
ja! Normaal kijk ik 's ochtends het nieuws, maar nu eerst dit topicKom maar door met de volgende update, de spanning is hier om te snijden.
ja! Normaal kijk ik 's ochtends het nieuws, maar nu eerst dit topic