Knalbakkes
VWC lid
Storm in een glas water.
Ik voorspel lokale donderslagen en flitsen. Stevige kans op 30mm vuurregen.
Ik voorspel lokale donderslagen en flitsen. Stevige kans op 30mm vuurregen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
MeteoNederland yeah right. Hou wel weerplaza of buienradar in de gaten. De rest echter niet wat sites betreft.
Op zulke sites zal ik niet al teveel op uit doen. Vaak zijn dat berichten om maar mensen naar de site te lokken. Ik hou dit topic gewoon in de gaten, vertrouw ik meer op.
Slecht nieuws: Zware storm tijdens oudejaarsnacht.
Als het een beetje tegen zit, vieren we dit jaar oud en nieuw weer zonder vuurwerk! Al enkele dagen lang komen diverse modellen met flinke stormkaarten op de proppen voor aankomende jaarwisseling. De storm begint naar verwachting in de loop van de avond van 31 december, en houd tot diep in de ochtend van 1 januari aan.
En de kaarten liegen er niet om. Als deze modellen uitkomen dan gaat het om een storm waar doorgaans een code rood voor wordt afgegeven. Met windstoten van 100 tot 120, en volgens enkele modellen zelfs 145 / 150 kmph.
Vuurwerk afsteken of een vreugdevuur houden is dan levensgevaarlijk. Er bestaat een grote kans dat dit verboden zal worden… voor de 3e keer op rij…
Voor nu is het een kwestie van afwachten, maar wij houden jullie uiteraard op de hoogte zodra we meer zekerheden hebben.
MeteoNederland volg onze pagina en blijf op de hoogte. Volg ook MeteoNederland LIVE voor meer updates.
Pfff 6 bft slechter kan niet![]()
In duiven? Windkracht 4 is te doenAlle weerstations geven wind en regen aan 6mm regen wind 4 bft ik voel een gigantische kut oud en nieuw aa komen
Nieuwe EPS zeker 4 Bft boven land, 6 aan zee uit het zuidzuidwesten…verder superzacht met 10 graden in de nacht…dat is meteen wel een probleem want met zulke zachte lucht zal de wind zeker niet afnemen door de zogenaamde ontkoppeling door afkoeling, want die is er niet helaas… windstoten aan zee snel richting 65 km per uur, in het binnenland 50 km per uur….wind lijkt aardig vlagerig…Bekijk bijlage 69747