Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoort er gewoon bij, houd het spannend en hoort echt bij het aftellen naar de dag der dagen. Mooi om die spanning nu al te zien en voelen.

Vanaf weekend ervoor begin ik de zekerheid in de pluim serieuzer te nemen, verkoopdagen moet het vrijwel duidelijk zijn en als er dan nog onzekerheid is, pis ik 3 dagen lang de Tena vol :D

Blijft altijd spannend, maar is zo wisselvallig. In 2019 had ik een top oud en nieuw met slechts een beetje mist, voor anderen was het een groot drama... Zelfde land, andere plek, maar hoop natuurlijk dat het voor iedereen dit jaar een beetje oke is. Ik teken voor winkracht 3 (liever lager, maargoed) en droog

2019 was in noord holland (heemskerk)
1 drama helemaal niks te zien al heel vroeg in de avond zat de zooi dicht door de mist.

Screenshot_20221214_221738_Facebook.jpg

Hopen dat dit een perfecte drooge koude heldere windstille jaarwisseling wordt!

De afgelopen paar dagen waren perfect. Droog, heldere luchten, weinig wind, ideaal stookweer. Duimen maar dat het met de jaarwisseling ook zo is. Vuurkorven erbij voor de warmte en vooral de sfeer, heerlijk

2019 was in noord holland (heemskerk)
1 drama helemaal niks te zien al heel vroeg in de avond zat de zooi dicht door de mist.

Bekijk bijlage 69218

Hopen dat dit een perfecte drooge koude heldere windstille jaarwisseling wordt!

Heel bizar, in Hoofddorp, toch behoorlijk in de buurt, en een geweldige jaarwisseling gehad met nagenoeg perfect stookweer, wel wat mist, maar niet hinderlijk

De afgelopen paar dagen waren perfect. Droog, heldere luchten, weinig wind, ideaal stookweer. Duimen maar dat het met de jaarwisseling ook zo is. Vuurkorven erbij voor de warmte en vooral de sfeer, heerlijk
Ziet er slecht uit op het moment, zie met GFs de dagen ervoor teringveel wind en regen weer bah

Ziet er slecht uit op het moment, zie met GFs de dagen ervoor teringveel wind en regen weer bah

Grappig, ik lees in het topic "Weer / Meteo met Davidh" juist tegenovergestelde bij een post van afcajax ;-)

Vandaag staat er op de Telegraaf:

Jaarwisseling:

Voor het slot van 2022 kunnen we vanwege hogedrukinvloeden vanuit het zuiden droger en rustiger weer verwachten, aldus Weeronline. "Hierdoor stijgt tijdens heldere nachten de kans op vorst. Overdag kan het met voldoende zon dan juist wat zachter dan gemiddeld worden".

Aan de drukte in het topic te zien begint het bij meerdere te kriebelen wat het weer gaat doen, maar voor bovenstaande zou ik direct tekenen.

Wat een topic is dit toch, echt geweldig. Binnen 2 posts gaan we van "tering veel wind en regen" Naar helder, rustig, en droog :bonk:
rustaaagh, even nog een kleine 2 weken wachten, dan heb je wat meer zekerheid. (los van de regionale verschillen die je altijd nog hebt)

Ik hou dagelijks de verschillende runs in de gaten, gaat nog alle kanten op. Siberische kou tot aan Sahara hitte bij wijze van spreken ;-)

Meerdere runs neigen nu wel naar rustig kou, en helder weer.
Betrouwbaar wordt het pas 5 dagen van te voren en de details pas 24/48u van de voren.

We gaan het zien!

Ik hou dagelijks de verschillende runs in de gaten, gaat nog alle kanten op. Siberische kou tot aan Sahara hitte bij wijze van spreken ;-)

Meerdere runs neigen nu wel naar rustig kou, en helder weer.
Betrouwbaar wordt het pas 5 dagen van te voren en de details pas 24/48u van de voren.

We gaan het zien!

Houdt ons maar op de hoogte als je wil. :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan