Het weer op 31 december en 1 januari

Die strook regen die nu over ons land trekt, is dat die strook die verwacht werd rond middernacht? Nu regent het redelijk en t waait nog wel stevig. Regio Bergen op Zoom

Ja dat zou ik ook wel willen weten, bij mij is t namelijk rond 22:00 droog!

Wat een *** wind, had net de gold mary en crackling candle afgestoken, maar die verwaaiden echt rampzalig weg. Als dit zo blijft, laat ik de goudpotten lekker binnen voor morgen of volgend jaar. De rest gaat wel de lucht in, morgen heb ik er toch een ander gevoel bij dan vandaag.

Ik voorspel dat er meer ongelukken gaan gebeuren als vorig jaar! Helaas voor ons als vuurwerkfreaks negatieve publiciteit. Dus wees voorzichtig vuurwerk vrienden!

Ik heb in Puttershoek (20 km van r'dam af), een volledig droge dag gehad. Rond half 11 een paar spatjes, maar dat ging snel weer over. Nu regent het matig.

Af en toe wind, deze blies wel vervolgens het potje 'Hot Hot Hot' om en daardoor kwamen de boeketten helaas wat laag bij de grond :p
Af en toe wat motregen, maar verder geen pittige buien.

Hier regent het nu ook een klein beetje, met best wel een harde wind. Ik ben zo goed als klaar met stoken helaas. Ik heb nog 6 cakes bewaard voor 00:00. :)

Hier (hardenberg) tot nu toe nog volledig droog. Staat wel een redelijke wind. Maar vuurwerk is nog prima te doen

Ik denk eigenlijk dat het het over het meeste deel van Nederland niet zal gaan regenen als ik deze kaart zo zie.

http://www.weeronline.nl/
Die buienradar dan, lijkt het alsof de helft al weg is rond 23:00 uur.

Die klopt van geen kant! Die regenstoring loopt door op buienradar, waar weeronline hem niet oppakt. Was aan het begin van de avond ook al toen dacht ik om 21:15 niks meer.

Tja liever wat regen en wat wind dan mist...
Ik ben daarom al heel blij dat we met dit k.u.t. weer van ons vuurwerk kunnen genieten :p

Expres? Ivm het weer?

Ja. Ik wou zoveel mogelijk genieten met droog weer. :) Of het nu om 19:30 de lucht in gaat, of om 00:00 dat maakt mij opzich ook niet zo heel veel uit. :) Voor hetzelfde geld regent het erg hard om 00:00 en dan zit ik daar met al mijn vuurwerk, dat is ook niet leuk en niet goed voor mijn humeur. :p

Ik zit dus nog met een bult cakes!

uurtje geleden was het droog met een paar maten een stuk of 10 cakes weg geschoten.

Morgen avond blijkt het droog te blijven dus dan gaat er wat de lucht in :)

Back
Bovenaan