Het weer op 31 december en 1 januari.

1 woord; Wauw!
Wat is dit genieten!

Zo jammer dat ze deze traditie proberen af te pakken...

Maar wat zijn we aan het genieten, dit moment gaan we nooit meer vergeten..

Ik zag hier door de dag (en avond) heen geklaag van mede-Noorderlingen (Fryslân en Grunn)

Zit ik dan weer net in t stukje Fryslân waar de wind mij bespaart? Hier is t erg goed te doen, ff een vlaag rond 19:00 maar voor de rest fantastisch, mag ook wel na al die klotejaren, vorig jaar hield ik t al voor gezien na 3 uren
Vergeleken met vorig jaar is alles onder die windkracht al snel goed natuurlijk.

Het motregende, tot regen soms, de wind was stevig maar niet zo erg als vorig jaar. Zeker tails en goud kwamen niet fantastisch uit, alles zeilde wat weg, maar toch was het helemaal prima acceptabel. Na alle kruitstress eerder vandaag ☺️ dik genoten en alles de lucht in gejast dankzij de adrenaline en supersfeer rond twaalven. Beter zit er gewoon niet in hier.

Gelukkig is het weer hier nog goed gekomen. Het begon ze kut, eind van de middag miezer en precies om 18 uur ging het over in echte regen. Gelukkig rond 21 uur droog en eigenlijk een perfect weertje. Geen last van de wind gehad.

De wind had net een tikkeltje minder gemogen om 12 uur, maar het was een stuk beter dan vorig jaar. En het grotere spul van Riakeo, enz. deed het gewoon prima. Niet 100% strak maar zeker acceptabel.

Goed weer gehad in Zoetermeer, mag niet klagen. Wind werd pas tegen een uur of 0100 uur wat harder met af en toe een harde wind vlaag. Prima te doen de hele avond.

Back
Bovenaan