Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Van mist naar een harde wind, en dat in een paar uur tijd whuahaha.GFS 06z oper (oftewel één ensemblelid, zonder opzettelijke verstoringen) komt met een tussenrunpesterij. 4 Bft in het zuidelijk binnenland, 4-5 Bft in het westen en (noord)oosten voorbij de IJssel, tot een volle 6 Bft aan pal aan zee.
Bekijk bijlage 1821439 Bekijk bijlage 1821440 Bekijk bijlage 1821442 Bekijk bijlage 1821443
Je haalt de woorden uit mijn mond! Neemt niet weg dat het voor de mensen in het binnenland wel enorm spannend kan worden!Wat mist betreft, bij ons aan de kust is de mist nooit zo erg geweest dat je niks meer zag. Dus daar ben ik niet zo bang voor. De wind is hier vaak het grootste probleem de laatste jaren. Zeker vorig jaar, toen was het niet te doen![]()
Dit geeft precies de onzekerheidsmarge aan van het te verwachten weer over 11 dagen. Alles tussen 0 en 5-6 Bft is blijkbaar nog mogelijk.Van mist naar een harde wind, en dat in een paar uur tijd whuahaha.
Hier in Zoetermeer al 2 jaar op rij veel wind gehad.
Zolang het minder wind als dan is vind ik het al goed!
Als dit het i, is het zeker goed te doen!Ja dat is niet al te best inderdaad. Als het zo is dan kun je t indd wel vergeten.
Bij mij was het in 2017 nog wel wat beter te doen:
Hier nog een filmpje van een aantal cakes in lichte mist, was ook nog niet zo heel erg:
Man man man, ik word niet goed van die jojo berichten hier (niet persoonlijk naar jouw bedoelt hoor haha).GFS 06z oper (oftewel één ensemblelid, zonder opzettelijke verstoringen) komt met een tussenrunpesterij. 4 Bft in het zuidelijk binnenland, 4-5 Bft in het westen en (noord)oosten voorbij de IJssel, tot een volle 6 Bft aan pal aan zee.
Bekijk bijlage 1821439 Bekijk bijlage 1821440 Bekijk bijlage 1821442 Bekijk bijlage 1821443
Dan weet je hoe het er meestentijds aan toe gaat op een forum, waar het bespreken van het weer het hoofdonderwerp is. Daar is het in spannende tijden standaard een emotionele achtbaan hahaha.Man man man, ik word niet goed van die jojo berichten hier (niet persoonlijk naar jouw bedoelt hoor haha).
Was ik vanochtend nog lyrisch over het weer, nu zakt de moed alweer in m'n schoenen![]()
Ja zeg dat, ik was ook helemaal blij de afgelopen dagen dat we eindelijk het perfecte weer zouden krijgen komend Oud en Nieuw, zien we dit soort weerkaartenMan man man, ik word niet goed van die jojo berichten hier (niet persoonlijk naar jouw bedoelt hoor haha).
Was ik vanochtend nog lyrisch over het weer, nu zakt de moed alweer in m'n schoenen![]()

Laatste jaar? Beetje positief blijven hoor!Ecmwf gaat hier vooralsnog niet in mee. Daar houd.ik me maar aan vast
Anders ga ik serieus een huisje in het binnenland huren. Na al die jaren wind wil ik het laatste jaar goed afsluiten
Hoezo laatste jaar?Ecmwf gaat hier vooralsnog niet in mee. Daar houd.ik me maar aan vast
Anders ga ik serieus een huisje in het binnenland huren. Na al die jaren wind wil ik het laatste jaar goed afsluiten![]()