Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat ziet er een stuk beter uit.....ofwel grote kans op hogedruk, de exacte locatie gaat veel uitmaken...op deze kaart een oostnoordoostenwind en lichte vorst wellicht..Ecmwf zit ten Noorden van ons lijkt me iets beter: Bekijk bijlage 1820372
Over 2 dagen komen we in de termijn van de oplossingen voor de 31e. Dan gaan we het zienDat ziet er een stuk beter uit.....ofwel grote kans op hogedruk, de exacte locatie gaat veel uitmaken...op deze kaart een oostnoordoostenwind en lichte vorst wellicht..

Haha ja. Ook nog eens een versterkend door het vuurwerk zelf. Wind gaat niet harder waaien door vuurwerk.Keer geen wind. Krijgen we nu het mist gezeik. Het zal toch niet. Maar het duurt nog 17 dagen. Hopelijk valt het eens goed voor ons.
Ik heb ergens het gevoel dat het wel goed moet komen! Mocht het echt dikke mist zijn of toch nog een omslag hoef ik volgendjaar niet te kijken waar ik mijn vuurwerk haal, dan heb ik alles in huis.Sorry aan iedereen voor de psychologische druk van dit forumdeel...jullie moeten er een doorheen bijten helaas, ha ha!!!