vuurwerkfreak-024
VWC lid
ik hoop met je mee hahahIs de storm voor oudejaarsavond al in zicht?
Ben toch zo benieuwd voor dit jaar,ik heb al lange tijd het gevoel dat dit een oud en nieuw word met het perfecte stookweer.
Hoop dat mijn gevoel klopt.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
ik hoop met je mee hahahIs de storm voor oudejaarsavond al in zicht?
Ben toch zo benieuwd voor dit jaar,ik heb al lange tijd het gevoel dat dit een oud en nieuw word met het perfecte stookweer.

Mag ook wel een keer! 1e jaar corona was hier laatste keer mooi weer.Is de storm voor oudejaarsavond al in zicht?
Dat dus,dat is het belangrijkstezolang het maar droog is en niet te veel wind toch

Ik zie 4-6BFT staan. De neerslag is positief, maar de windkracht mag echt nog wel stukken minder.Bekijk bijlage 1803615
Prognose van accu voor Breda.
Snap dat het nog niet veel zegt maar vorig jaar zag je al dat het veel slechter was.
Geeft iig een beetje hoop haha
Naja alles kan slechter.Volgens mij is die langetermijn voorspelling van accuweather gebaseerd op gemiddelden.
Zou daar niet te veel naar kijken nog.
Maar slechter dan vorig jaar kan bijna niet toch?
(Dat zei ik vorig jaar ook,en het kon toch slechter)
Het vervelende is wel dat het LIJKT alsof t weer de laatste jaren wel vaker extra z'n best doet om die ene dag gewoon compleet naar de klote te helpen dmv pestweerHet weer heeft geen geheugen zoals Ed Aldus altijd zegt, .
Dit jaar ga ik niet meer blindstaren op middernacht, als het 20:00 droog is en om 00:00 wordt regen verwacht dan gaan we alles om 20:00 stoken. Dat is de wijze les van vorig jaar.

Yup.. dat gevoel heb ik ook. Vaak de 30e nog mooi helder weer en 1 januari ook weerHet vervelende is wel dat het LIJKT alsof t weer de laatste jaren wel vaker extra z'n best doet om die ene dag gewoon compleet naar de klote te helpen dmv pestweer![]()
Dat laatste dat heb ik dus ook,is het eerder op de avond goed weer en een paar uur later niet meer dan is ook hier de kans groot dat e.e.a. vroeger de lucht ingaat.
Zal niet zeggen dat alles dan gaat,maar een deel zowiezo.
Zie het maar zo. Bij een uur vooruit kijken weet je of het gaat regen bij je in de straat, een dag van te voren of het gaat regen in je dorp/gemeente, een week vooruit of het gaat regen in het noorden, midden of zuiden van Nederland, 2 weken vooruit of het gaat regen in Nederland of duitsland, een maand van de voren of het gaat regen in Europa...De Guidance Meerdaagse van het KNMI gaat voorlopig “maar” tot 9 december. Over een week of 3 gaan zij zich pas voorzichtig kunnen buigen hoe en wat de kansen worden op de 31e. Tot die tijd kijk ik helemaal nergens naar, en al helemaal niet naar commerciële bedrijven. Er is nog precies niks te zeggen op dit moment. Het weer heeft geen geheugen zoals Ed Aldus altijd zegt, dus al die apps die gemiddelden laten zien zijn praktisch onbruikbaar.
Vorig jaar was ruk, veel wind en middernacht regen. Dit jaar ga ik niet meer blindstaren op middernacht, als het 20:00 droog is en om 00:00 wordt regen verwacht dan gaan we alles om 20:00 stoken. Dat is de wijze les van vorig jaar.