Het weer op 31 december en 1 januari

Vierde het in Vlaardingen; heel veel mazzel gehad. Precies genoeg wind, en heel lang een beetje motregen / miezer. Begon rond 1 uur wat harder te waaien en uiteindelijk ging het om 3 uur stevig regenen, maar toen zat ik alweer lekker binnen :wink:.

De dag was acceptabel maar niet geweldig weer.

De avond en nacht waren geweldig, super helder en een heel klein beetje wind. Beste jaarwisseling ooit!

Bij ons waaide het 's nachts aardig hard, waardoor onze wensballon bijna tegen een huis aan vloog! :bonk::)
Overigens verwaaide de effecten soms redelijk snel...

Hier hadden ze 7 mm regen voorspeld over de hele dag. Ik denk dat er nog geen mm is gevallen. voor 12 uur beetje miezeren en wind zodat alle dampen weg waren om 12 uur. Super weer!

Beste weer ooit rond de jaarwisseling! Droog, geen mist, klein beetje wind zodat de kruitdampen weg waren en het was helemaal niet koud. Zo mag het ieder jaar!

hier heeft het eigenlijk zo goed als de hele dag motregen gevallen, in de avond droog geweest en een mooi helder om 12uur

meerdere mensen weken stressen over slecht weer, ieder jaar weer en 9 van de 10 keer is het goed te doen. Neem de dag zoals je hem krijgt!

We hadden hier perfect weer hoor (zeker ook als je kijkt naar vrijdag en/of vandaag).

Op de ochtend na geen regen en prima windje. Temperatuur was ook top voor de toeschouwers, want die zijn nog nooit zo lang blijven staan haha. Alleen voor de sfeer was de temperatuur veeeelste hoog!

Het kon absoluut beter, best veel miezer gehad, zowel om 10:00uur als 00:00uur, dat was balen, maar het kon ook zeker slechter, we mogen niet klagen hehe, was vooral vervelend voor het filmen. Maar goed, vooral droog, dus stukken beter dan verwacht!

ecvht super weer gehad !
alleen 10uiur moment was echt rotweer.
daarna tot 16.00 motregen
en vanaf ongeveer 20.00 echt geen druppel meer en mooi helder weer

Hier ook miezer met het 10 uur projekt, later droog en tussendoor miezer. Dat was dan wel het moment even pauze te nemen met de kids.
Daarna weer droog en weer lekker gaan...
's Avonds was ook goed, het werd zelfs helder even.
Moet zeggen dat ik na 12 uur even niet meer gelet heb op die paar druppels, we hadden het slechter kunnen treffen als ik nu even naar buiten kijk...

We hebben het getroffen met het weer Beetje miezer in de ochtend verder droog

als ik nu buiten kijk staat het te spoelen! niet normaal

bij ons heeft et 2keer geregend, maar dan wel maar 5minuten. om 12uur was het droog en niet mistig en de rook was snel weg. ook was het niet zo koud dat je tenen bevroren :p

Het was super weer bij ons! Op het hoogtepunt, dus 12 uur tot 2 uur, geen regen!! We hebben wel mazzel gehad, vandaag echt K*T weer...

Hier in Hardenberg was het overdag niet echt superweer, veel miezerregen, was niet zo fijn met het carbidschieten. Om 0.00 uur was het droog, geen mist en een licht briesje wat de rook meteen verjoeg! al met al was het superweer voor vuurwerkliefhebbers!

Al met al ook bij ons niet echt mogen klagen om het weer.
Wel 's morgens regen wat later overging in miezer, dat was jammer, maar niet erg genoeg om niet naar buiten te kunnen :) En 's avonds was het gewoon droog, tot ongeveer een uurtje of 5 's nachts zelfs, toen begon het opnieuw te regenen. Verder ook weinig wind en een aangenaam temperatuurtje. Hoewel, af en toe stak kort de wind op, maar meestal was het prima. Er stond zelfs soms zo weinig wind dat de stokken en rotzooi weer recht naar beneden kwamen haha.

Back
Bovenaan