Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Iemand nog tips kwa kunstaas voor de roofvis ( Baars, Snoek etc)
Zo ja, dan kunnen jullie over een week wat foto's verwachten haha
Die heb ik al, had zelfs en snoek beet. Maar kreeg ging helaas van de haak af.
Maar zeewier en karpers, vreemde combinatie![]()
Een paar jaar terug ging ik nog wel eens nachtvissen (karper), maar de laatste tijd ligt er toch vrij veel stof op de foudraal, hahaEn nu slijt ik mn dagen op het forum
![]()
Ik ben zelf ook nog steeds op zoek naar een goede nacht vis stek mét een goede wifi ontvangst...![]()
Iemand nog leuke vislocaties in zeeland, wil me nieuwe strandhengel eens uitproberen.
iemand wel eens aan de oesterdam ( bergen op zoom) gevist?
Ook een waanzinnige camping voor mensen op visvakantie, karpers van 25 pond en zwaarder is er heel normaal!
Veel vissen gevangen. Op 1 nacht 22 stuks
Caravans zijn compleet en staan gunstig ten opzichte van de 2 vismeren. Voor de vis(hengel)liefhebber waanzinnige camping.
het vissen helemaal top. Alleen jammer als één iemand met zeven hengels de hele kant van het meer in beslag neemt.
Ik heb zelf veel gevangen, (in zo'n 3 uur 22 baarzen 2 voorns en een grote zeelt) je kon ook goed op karper en forel vissen alleen met betaling).
Voor mij als visliefhebber was het echter een superlocatie! rustig en veel gevangen, 26 karpers in 3 dagen met de zwaarste van 35 pond.. dus hou je hiervan dan is het zeker wel een aanrader.