Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Het pakket wat evuco de das om had gedaan tochHad nog steeds een Gerard Joling dummy pakket liggen, vandaag begonnen om de labels er af te halen. Later uiteraard te zien op m'n webstek.
Pakket kwam in de handel in 2007, van importeur Evuco uit Joure. Was trouwens geen verkeerd vuurwerk qua effecten. Labelwerk is natuurlijk uniek..
Bekijk bijlage 1815953
Zelfde als de poema lijn van wolff zien er ook heel mooi uit
Ja ik kan labels van vroeger waarderen maar tegenwoordig boeit het me echt niet hoe een doos eruit ziet. Ik hoef ook niet 5 euro meer te betalen voor een kleurvolle glanzende doos.Bruin karton met zwarte opdruk vind ik al prima. De uitwerking is tenslotte veruit het belangrijkste voor ik denk ons allemaal hier.
Maar van de labels die ik ken. Vind ik bijvoorbeeld Funke, Iskra en Albert erg mooi, Argento in zijn thema's met foto's ook maar minder dan de eerstgenoemde drie van Funke.
De Peking Opera labels van Riakeo, en hun artistieke label bakken zoals Himalaya Heights, Song Dynasty of Tang Empire.
De typerende bakken van Alpha en Surex die er allemaal hetzelfde uitzien vind ik ook prima of goed ogen. Een aantal labels van Magnum vind ik mooi, zeker de stedenlijn. Zena heeft met de boze oogjes altijd wat herkenbaars gehad, net als de trippy Chooêt labels vroeger. De dierenlabels van China Red hadden altijd net iets extra's als doos in het muurtje. Een aantal labels van Rubro, zeker zoals een Hardcore Helium, dat straalt brute kracht uit.
Het oude Pro-Line van rond 2005-2010 vanwege de nostalgie, evenals Next van Weco?
Nog voor geen €40,-. Bizar slecht, niet doen!Had begin dit jaar de Pretty Hardcore nog overwogen maar na het lezen van het topic snel maar weer doorgestreept.
Hij was echt slecht he?
Nog voor geen €40,-. Bizar slecht, niet doen!