Het grote sfeerfoto's topic.

Ik zag afgelopen zondag in de klassenapp van mijn zoon (4) dat je leuke foto herinneringen kon insturen zodat ze in de klas konden praten wat je gedaan had in de vakantie.

Papa is vandaag op het matje geroepen door de school dat het niet een heel verantwoordelijke foto was. Mama was ook niet heel blij.. ik heb er in ieder geval vreselijk om gelachen :)

De foto:
IMG_9132.jpeg

Ik zag afgelopen zondag in de klassenapp van mijn zoon (4) dat je leuke foto herinneringen kon insturen zodat ze in de klas konden praten wat je gedaan had in de vakantie.

Papa is vandaag op het matje geroepen door de school dat het niet een heel verantwoordelijke foto was.
Je heb in ieder geval gehoor gegeven aan de vraag voor leuke foto herinneringen :yes:

Papa is vandaag op het matje geroepen door de school dat het niet een heel verantwoordelijke foto was. Mama was ook niet heel blij.. ik heb er in ieder geval vreselijk om gelachen :)
Betuttelend Nederland. Wat ze zelf allemaal uitspoken brengen ze nooit naar voren. Alleen kritiek op anderen hebben.... 🤢

De foto:
Bekijk bijlage 1825053
Ik had er meteen nog 10 foto's achteraan gestuurd. Het zijn geen weekdieren, komop man.

Back
Bovenaan