Het grote sfeerfoto's topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dividir on steroids...
Erg gaaf, maar erg kort (en erg duur).
Erg duur is relatief. Ongeveer 40 Euro voor een super kwaliteit cake met een uniek effect. Per schot zit de prijs redelijk in de richting van de Dividir. Zowel bij de Funke Python als bij de St8ment Dividir dacht ik meteen "gaaf, dit moet ik hebben". Met de Dividir is dat dus al 2 jaar niet gelukt, met deze wel alleen had ik de 80sh compound versie. Het kost wat maar dan heb je ook wat ;)

Erg duur is relatief. Ongeveer 40 Euro voor een super kwaliteit cake met een uniek effect. Per schot zit de prijs redelijk in de richting van de Dividir. Zowel bij de Funke Python als bij de St8ment Dividir dacht ik meteen "gaaf, dit moet ik hebben". Met de Dividir is dat dus al 2 jaar niet gelukt, met deze wel alleen had ik de 80sh compound versie. Het kost wat maar dan heb je ook wat ;)

Ben het volledig met je eens, wanneer je de berekening doet is het eigenlijk goedkoper ivm de kwaliteit die je krijgt! And yesssssss, jij was samen met Pietje afgelopen seizoen de inspirator betreft het 'geluidloze' vuurwerk, een nieuwe liefde erbij.

Dank 🧞‍♂️ 🥰

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan