Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Het bier proef je niet terug hoor. Het maakt je oliebollen vooral een stuk luchtiger en het zorgt ervoor dat het minder vet word. Je kan altijd beginnen met half half.
Het is heel raar maar ik lust geen oliebollen haha. Iedereen lijkt me altijd gek aan als ik dat zeg. Ik neem altijd een heerlijke wafel met chocolade op oudjaar.
Je bent niet de enige, ik word zelfs misselijk van de geur Ik hou sowieso niet van zoet maar gefrituurd deeg krijg ik echt de kriebels van. Ik ga morgen lekker aan de kaas bitterballen
Vuurwerk in huis.
Het weerbericht even loslaten kan het toch niet veranderen.
Nu de spullen voor de laatste dag van 2023 klaar zetten en dan morgen oliebollen en appelbeignets bakken.
Daarna in de rust stand tot 18.00 en dan mogen we stoken.
Traditie getrouw bak ik elk jaar de 30 vanaf 8 tot een uur of 16:00 met m’n ouders appelbeignets en oliebollen. Pa is vroeger banketbakker bakker geweest en het is nog steeds een hobby van hem. Hij heeft mij ook aardig aangestoken met het virus. Erg leuk om te doen samen met die ouwe lui. We maken meestal 350 appelbeignets en 150 oliebollen. Dit is voor familie, vrienden en onszelf.
Mijn moeder heeft ze gisteren gebakken.
Volgens het recept uit het Margriet kookboek.
Geen oliebollen mix, maar met bloem en gist.
En appelstukjes, krenten en rozijnen en sukade.