Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dit jaar wordt het kerstdorp deels vervangen voor een kerstdorp van lego. Eerste jaar dat ik er mee start dus zal nog niet veel zijn. Maar ben benieuwd hoe het eruit komt te zien. De mogelijkheden zijn eindeloos met dat spul
mocht je nog inspiratie zoeken...
Ik vind hem ook erg aan de prijs gezien z'n formaat..
Maar ik kon het niet meer tegenhouden. Ik heb hem zojuist ook besteld
Goeie tip knalpak![]()
En Dennie, alweer druk met de voorbereidingen? Afgelopen jaar erg genoten van je verhalen hier.
Hoi Omepje,
Ja ik ben indd al in de schuur bezig met de voorbereidingen haha. Ik heb ook al een dozijn nieuwe huisjes erbij gekocht gedurende afgelopen jaar, dus ik heb er echt al veel zin in en vertrouwen dat het weer mooi en groot word![]()
In mijn jeugd hadden we altijd een kerstdorpje thuis. Vond dat als kind echt geweldig, maar nu ontbreekt het kerstdorp al jaren. Het heeft plaats gemaakt voor andere kerstversieringen die eveneens sfeervol zijn en er echt bij horen.
Vorig jaar zag ik bij een maat het Luville Christmas seller kraampje staan, zoals al eerder in dit topic getoond. Ik was er toen nog niet bekend mee. Zag er echt gaaf uit en ondanks dat er geen kerstdorp meer is thuis, wil ik deze dit jaar wel proberen te scoren bij één van de kerstmarkten.
Is dit merk ook bij tuincentra te koop (zoals de Intratuin) of enkel online?
![]()
Kijk, dat is goed om te horen. Hou ons vooral op de hoogte met wat mooie foto’s :biertje