Het grote kerstdorp topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zeer veel leuke beelden te vinden op YT waar de kerst dorpen worden gebouwd.

Dit jaar wordt het kerstdorp deels vervangen voor een kerstdorp van lego. Eerste jaar dat ik er mee start dus zal nog niet veel zijn. Maar ben benieuwd hoe het eruit komt te zien. De mogelijkheden zijn eindeloos met dat spul

Dit jaar wordt het kerstdorp deels vervangen voor een kerstdorp van lego. Eerste jaar dat ik er mee start dus zal nog niet veel zijn. Maar ben benieuwd hoe het eruit komt te zien. De mogelijkheden zijn eindeloos met dat spul

mocht je nog inspiratie zoeken...

In mijn jeugd hadden we altijd een kerstdorpje thuis. Vond dat als kind echt geweldig, maar nu ontbreekt het kerstdorp al jaren. Het heeft plaats gemaakt voor andere kerstversieringen die eveneens sfeervol zijn en er echt bij horen.

Vorig jaar zag ik bij een maat het Luville Christmas seller kraampje staan, zoals al eerder in dit topic getoond. Ik was er toen nog niet bekend mee. Zag er echt gaaf uit en ondanks dat er geen kerstdorp meer is thuis, wil ik deze dit jaar wel proberen te scoren bij één van de kerstmarkten.

Is dit merk ook bij tuincentra te koop (zoals de Intratuin) of enkel online?

550x549.jpg

vorig jaar dit gemaakt wel klein maar moest even kijken hoe de kleine en de poezen erop gingen reageren.

IMG-20201206-WA0012.jpg

IMG-20201206-WA0013.jpg

word dit jaar zeker uitgebreid en wat meer sfeervoller ingepakt

Ik vind hem ook erg aan de prijs gezien z'n formaat..
Maar ik kon het niet meer tegenhouden. Ik heb hem zojuist ook besteld:handsup:
Goeie tip knalpak:applause:

Ik vind hem ook erg aan de prijs gezien z'n formaat..
Maar ik kon het niet meer tegenhouden. Ik heb hem zojuist ook besteld:handsup:
Goeie tip knalpak:applause:

En Dennie, alweer druk met de voorbereidingen? Afgelopen jaar erg genoten van je verhalen hier.

En Dennie, alweer druk met de voorbereidingen? Afgelopen jaar erg genoten van je verhalen hier.

Hoi Omepje,
Ja ik ben indd al in de schuur bezig met de voorbereidingen haha. Ik heb ook al een dozijn nieuwe huisjes erbij gekocht gedurende afgelopen jaar, dus ik heb er echt al veel zin in en vertrouwen dat het weer mooi en groot word :)

Hoi Omepje,
Ja ik ben indd al in de schuur bezig met de voorbereidingen haha. Ik heb ook al een dozijn nieuwe huisjes erbij gekocht gedurende afgelopen jaar, dus ik heb er echt al veel zin in en vertrouwen dat het weer mooi en groot word :)

Kijk, dat is goed om te horen. Hou ons vooral op de hoogte met wat mooie foto’s :biertje

In mijn jeugd hadden we altijd een kerstdorpje thuis. Vond dat als kind echt geweldig, maar nu ontbreekt het kerstdorp al jaren. Het heeft plaats gemaakt voor andere kerstversieringen die eveneens sfeervol zijn en er echt bij horen.

Vorig jaar zag ik bij een maat het Luville Christmas seller kraampje staan, zoals al eerder in dit topic getoond. Ik was er toen nog niet bekend mee. Zag er echt gaaf uit en ondanks dat er geen kerstdorp meer is thuis, wil ik deze dit jaar wel proberen te scoren bij één van de kerstmarkten.

Is dit merk ook bij tuincentra te koop (zoals de Intratuin) of enkel online?

550x549.jpg

Ik heb hem vandaag gezien bij intratuin Voorschoten kosten 40 euro

Kijk, dat is goed om te horen. Hou ons vooral op de hoogte met wat mooie foto’s :biertje

Nou hierbij wat foto's alvast dan :)

Voor het treintje die onder de bergen door gaat rijden ben ik alvast de tunnel ingangen aan het maken.

Ook komt er dit jaar een kanaaltje bij en ben ik deze ook alvast aan het uitfrezen geweest. Dit creëert wat meer realisme en diepgang.

De verf die je ziet is de eerst ondergrond laag die ik heb aangebracht.

IMG_20211003_141533.jpg

IMG_20211003_141502.jpg

IMG_20211003_141511.jpg

Ook m'n dochter word al lekker geïndoctrineerd met het kerstvirus. Die is alvast wat kerstballetjes aan het verver ghehe :kerst:IMG_20211003_141447.jpg

IMG_20211003_141638.jpg

Mooi gebakkraam @Burning Salvo. Die kan hier niet ontbreken!

@Dennie, dat beloofd weer veel moois straks zo te zien!

Dat ziet er weer prachtig uit Dennie, wat een werk zeg. Bedankt voor de foto’s.

Mooi om te zien ook dateer steeds meer mensen met een dorp beginnen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan