Het grote Kerst reclames topic!

Een hele oude incl. de making off in onderstaande video. Prachtig in elkaar gezet en ook leuk om te zien voor de kerstdorpbouwers onder ons 🎄

Moet zeggen, moment dat er reclame is gaat de tv op mute en de telefoon aan om VWC door te scrollen. Maar zoals meerdere hier zeggen; Coca cola is altijd een leuk sfeertje.

wordt er zelf helemaal kriegel van ,al die perfecte scenario's van gelukkige en warme gezinnen die aan het eind allemaal gezellig en liefdevol samen kerst vieren ?? er zijn ook heel veel mensen en gezinnen die om welke reden dan ook hier niet in passen in dat "perfecte "plaatje ,voor die mensen is het slechts een bevestiging van alles wat ze niet hebben maar wel zou graag zouden willen hebben ,de donkere dagen voor kerst zijn ook voor velen echt "donkere"dagen .

ik weet dat het niet helemaal past op alle positieve reacties maar het is helaas wel realiteit

wordt er zelf helemaal kriegel van ,al die perfecte scenario's van gelukkige en warme gezinnen die aan het eind allemaal gezellig en liefdevol samen kerst vieren ?? er zijn ook heel veel mensen en gezinnen die om welke reden dan ook hier niet in passen in dat "perfecte "plaatje ,voor die mensen is het slechts een bevestiging van alles wat ze niet hebben maar wel zou graag zouden willen hebben ,de donkere dagen voor kerst zijn ook voor velen echt "donkere"dagen .

ik weet dat het niet helemaal past op alle positieve reacties maar het is helaas wel realiteit

Dat geldt helaas voor zoveel 'dagen' amigo.

Wat denk je van:

Moedersdag terwijl ma er niet meer is.
Idem voor vadersdag, dierendag als je trouwe maatje er niet meer is, valentijnsdag na je breuk, etc.

De meeste dagen zijn er niet om wat te vieren maar om wat te verdienen.

Nee doe mij maar de naakt tuinieren dag, dan laat tenminste iedereen me met rust en kost me niks hahaha. 🤣
Met een beetje mazzel levert het nog wat op ook. Snap je wel. :thumbsup:

Back
Bovenaan