Nauwelijks tot niet. Digitale tv hebben we afgeschaft, alleen nog maar diensten en die zijn bijna altijd allemaal zonder reclameBij het zien van dit topic vraag ik me af of er hier nog mensen zijn die überhaupt reclame kijken?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nauwelijks tot niet. Digitale tv hebben we afgeschaft, alleen nog maar diensten en die zijn bijna altijd allemaal zonder reclameBij het zien van dit topic vraag ik me af of er hier nog mensen zijn die überhaupt reclame kijken?
Een van de beste
gelukkig blijft deze reclame altijd wel het zelfdeDe 2025 kerstreclame van Coca -Cola.
De tandjes die komt wel even binnen zeg.Deze blijft indrukwekkend :
Het is alleen zo eeuwig zonde dat ie niet meer op de televee isgelukkig blijft deze reclame altijd wel het zelfde
wordt er zelf helemaal kriegel van ,al die perfecte scenario's van gelukkige en warme gezinnen die aan het eind allemaal gezellig en liefdevol samen kerst vieren ?? er zijn ook heel veel mensen en gezinnen die om welke reden dan ook hier niet in passen in dat "perfecte "plaatje ,voor die mensen is het slechts een bevestiging van alles wat ze niet hebben maar wel zou graag zouden willen hebben ,de donkere dagen voor kerst zijn ook voor velen echt "donkere"dagen .
ik weet dat het niet helemaal past op alle positieve reacties maar het is helaas wel realiteit