Het grote Fallas 2010 topic

dahustla

VWC lid
[movie]http://www.youtube.com/watch?v=-W0IwWZT1RQ&feature=player_embedded#[/movie]

Aangezien ik nog niet echt een topic over fallas 2010 heb kunnen vinden, open ik dit forum maar.

Wie gaat er heen? En wanneer ga jij? En hoe?

ook voor de mensen die algemene vragen hebben kun je hier terecht!

*edit*

Zal zelf de spits afbijten:

Wie: Ik, T-inus, Klenne, Scott Marten, Jopheij en Markuz
waar: Appartement Mediterano (zelfde als afgelopen jaar)
data: 13-20 mrt
hoe: Vliegend met Ryanaiar vanaf Charleroi

Laatst bewerkt:
Misschien is er toch een klein beetje hoop voor mij om naar Fallas 2010 af te reizen. Hier achter zit wel een verhaal dat wat minder is.

Januari wordt een spannende maand voor mij...

Heej daar issie dan eindelijk...
Het grote Fallas 2010 topic.

Wij gaan met 4 Leusdenaren en 1 man uit Soest van 14 t/m 20 maart. (geen van alle forum leden, behalve ik dan)
We vliegen met Transavia en slapen in "40 flats"

Uiteraard huren we weer ieders een fiets om zo veel mogelijk mascaleta's te zien.
Dat laatste kan ik echt iedereen aanraden.

Peace!

Laatst bewerkt:
Wie? Bartvz,Chrissie81,SvnJJ,Pyro.D, Pascal en Robin
Wanneer? 12-3-2010 t/m 21-3-2010
Waar? Appartement 5 min. lopen van Plaza Ayuntamiento
Hoe? Transavia vanaf Amsterdam

Word weer een groten escalatie daar dit jaar!!

Hiehieeeeeee machen

Wie? Heartworm & Nino Bravo (Jos & Tom)
Wanneer? 13-3-2010 t/m 21-3-2010
Waar? NH Center
Hoe? Ryanair vanaf Charleroi
plannen? Fietsen huren, veel Trueno Rockets nr. 7 kopen en afsteken, en ook iets van Valencia zien i.p.v. alleen maar achter het vuurwerk aan te rennen.

Wie: Ik, Ollie, Ivanhoe, Beekje en Dominique.
Wanneer: 14 t/m 21 maart
Waar: Ons appartementje langs Pyroshopping ( Calle Cadiz )
Hoe:Air Berlin vanaf Keulen.

Heb er weer zin in!
Hopsa.

Jaja, ook wij zijn er weer bij en Wesley zal ontmaagd worden haha. :D

Wie: Mike (Mattenfreak), Wesley (omepje), Erik (kruitsnuiver) en Gerwin
Wanneer: 14 t/m 20 maart
Waar: Appartement in de Calle de los Centelles (om de hoek bij Pyroshopping)
Hoe: Transavia vanaf Amsterdam

Heb er zin an!!! :D

Ik ben er dit keer voor het eerst bij. Zoals ik van velen hoor moet ik dit absoluut een keer meegemaakt hebben.

wie: Blue Lagoon, Greenyway en ik.
waar: Appartement Abba II
wanneer: 14-20 mrt
hoe: werkelijk nog geen idee

Ik kan niet wachten in ieder geval!

Word mijn 1e fallas dus kijk er wel heel erg naar uit. Ga met 3 mede freaks van 15 tot 19 maart in hotel Abba aceton net buiten het centrum. Heen en terug vlucht met transavia. Graag zou ik de echte aanraders willen weten kwa consu vuurwerk daar,en dan heb ik het o.a over de trueno rockets en shell kitjes.

Word mijn 1e fallas dus kijk er wel heel erg naar uit. Ga met 3 mede freaks van 15 tot 19 maart in hotel Abba aceton net buiten het centrum. Heen en terug vlucht met transavia. Graag zou ik de echte aanraders willen weten kwa consu vuurwerk daar,en dan heb ik het o.a over de trueno rockets en shell kitjes.

Ik zou als ik jou was in die paar dagen dat je er bent meer genieten van het feest en de stad en de beleving dan je druk maken over welk vuurwerk potje je moet kopen en welk shell kitje!

Hiehieeee

Ik zou als ik jou was in die paar dagen dat je er bent meer genieten van het feest en de stad en de beleving dan je druk maken over welk vuurwerk potje je moet kopen en welk shell kitje!

Hiehieeee

Krijg inderdaad het idee dat de meeste mensen die dit jaar voor het eerst gaan alleen maar gaan omdat ze willen stoken daar.

en daarbij, wie er loopt te k.u.t.t.e.n bij palau schoppen we eraf, moet nu maar eens normaal gaan daar !

normaal is al gek genoeg! :bye:

Laatst bewerkt:
Wie? Pyroplop + vrouw, Shadow13
Wanneer? 13-3-2010 t/m 20-3-2010
Waar? Appartement 5 min. lopen van Plaza Ayuntamiento
Hoe? Ryanair vanaf Charleroi

lekker genieten van de stad, vuurwerk, gezelligheid, vrouwen etc etc!

en daarbij, wie er loopt te k.u.t.t.e.n bij palau schoppen we eraf, moet nu maar eens normaal gaan daar !

normaal is al gek genoeg!

Oef, dat word dan beschermende kleding meenemen om de schoppen op te vangen:p

Shinji, samen met Scania, Chris, RnBakker, Jiehieee en wie weet nog een paar, in een appartement langs het Plein

Oef, dat word dan beschermende kleding meenemen om de schoppen op te vangen:p

Shinji, samen met Scania, Chris, RnBakker, Jiehieee en wie weet nog een paar, in een appartement langs het Plein

Rick Ik waarschuw je met je borrachos! Je bent zelf een borrachos hiehieeeee

alsof je zelf niet loopt te stoken de hele dag door :bye:

haha

Tuurlijk steek ik zelf ook af, maar toen ik voor het eerst ging vroeg ik me niet af welke potjes of pijlen ik zeker moest hebben.

Meer waar en hoe laat welke mascleta was:idea:

En ik ging er zeker niet heen met alleen het idee om te gaan stoken.

alsof je zelf niet loopt te stoken de hele dag door :bye:

haha

Natuurlijk stook ik ook wel wat ja! Maar niet de hele dag door en was niet bezig met te bedenken wat ik voorn vuurwerk ging aanschaffen!

Edit: Pyro.d Was me voor..

zelf stoken is gewoon een bijzaak @ fallas.. ga er gewoon heen en laat alles op je af komen! Het is zonde om je eigen alleen maar te focussen op het zelf stoken.. geloof me.. je hebt het eigenlijk nog niet eens nodig!

Maar tis wel heel erg leuk om voor de avondshow ff te knallen met zn allen.. :D

Back
Bovenaan