Het grote drone topic

Vind het heel aparte dingen.
Vooral het stabiel in de lucht hangen vond ik erg mystiek.
Heeft iets buitenaards, maar waarschijnlijk een nieuw hoofdstuk in het filmen van vuurwerk (shows).

Maak dat ding niet een beetje te veel lawaai, om vuurwerk mee op te nemen?

je hoort hem waarschijk wel maar het vuurwerk hoor je goed, zoek maar filmpjes op youtube, maar ziet er leuk uit hoor met die ledjes, ben benieuwd naar de oud en nieuw beelden. Stooken ze bij jullie in de buurt een beetje?

je hoort hem waarschijk wel maar het vuurwerk hoor je goed, zoek maar filmpjes op youtube, maar ziet er leuk uit hoor met die ledjes, ben benieuwd naar de oud en nieuw beelden. Stooken ze bij jullie in de buurt een beetje?

Ik heb zelf altijd genoeg en mooi vuurwerk. Bij ons in de buurt zit dat wel goed. :wink:

tjonge jonge die hobby van ons word echt aan alle kanten uitgebuit zeg .
van foto grafie tot vast leggen op film en nu weer van uit de lucht .
sommige hobby's zijn niet in 1 zin samen te vatten

Voor het leren vliegen met een quadcopter raad ik de Hubsan X4 aan. Het vliegen met een quadcopter is wel even wennen. Dat kun je het beste met een goedkope quadcopter doen ipv direct met een dure, dat scheelt je aardig wat geld.De Hubsan X4 kost rond de 32 euro. Bestel direct wat extra props en accus en motoren mee, want die ben je in het begin echt nodig!!

http://www.banggood.com/New-Version-Upgraded-Hubsan-X4-H107-2_4G-4CH-Remote-Control-RC-Quadcopter-p-71838.html

Foto van mijn X4 met inmiddels nieuwe props en motoren.

Bekijk bijlage 18739

Ik heb net via banggood ook maat eens zo'n hubsan x4 gekocht met de reserve onderdelen dus ben benieuwd eens kijken of het me bevalt.
Zoja schaf ik een grotere versie aan wanneer ik vakantie geld heb.

Vandaag ook men hubsan x4 binnen gekregen en effe mee gespeelt binnen kort eens mee buiten meer vliegen wanneet ik tijd heb en het rustig weer is.

Sorry dat ik het topic naar boven haal, maar ik zou ook een mobius willen kopen op banggood. Welke had jij gekocht? En over banggood zelf, is dat even betrouwbaar als ebay? Ik heb er wat over opgezocht op het internet maar vind niet zo heel veel info, alleen hier iets gevonden.

Back
Bovenaan