Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
6 keer heen en weer gereden naar de ondergrondse container,was een aardige bult en nu weet ik gelijk ook weer waarom ik het de laatste jaren elders vierde, scheelt een hoop opruim werk
Hier staat nog wat van de sneeuw te genieten. Ik kan het hier niet gratis naar de vuilstort brengen. En ik ga geen 30+ euro betalen als het ook in de restcontainer kan. Dan maar wat meer verdelen. Voordeel is dat ik de komende weken nog lekker wat sfeer kan proeven als ik naar buiten loop.
Blijkbaar moest Blaxx van zijn laatste bunker voorraad af! Althans, zo trof ik het aan! Vooral niet terugsturen, maar gewoon netjes de fik erin! Dat is nou eens een echte bunker opruiming!
Heerlijke platen en wat mij opvalt is het grote gedeelte wat afkomstig is uit Duitsland. Dat wordt dus ook goed bezocht door de leden op het forum. Wat een kwaliteitvuurwerk van zowel Duitse als Nederlandse markt!
Wat me ook opvalt, alsof het gratis lijkt Wat een boel dikke bakken zeg!