Het grote anti-vuurwerk polls topic 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe is dat mogelijk. Een van de grootste, zo niet de groots nieuws zender van het land dit dit toelaat/aanspoort. Onbegrijpelijk.

Hoe is dat mogelijk. Een van de grootste, zo niet de groots nieuws zender van het land dit dit toelaat/aanspoort. Onbegrijpelijk.

Welkom in de wereld van de commerciele media. Alles is te koop. Ik kijk er al jaren niet meer naar. Wie dat wel doet, moet maar eens extra attent zijn op reclames van Achmea-bedrijven (Centraal Beheer, Zilveren Kruis, Interpolis). Ben benieuwd of die veel te zien zijn bij RTL. Zou wellicht het een en ander kunnen verklaren (Achmea = deelnemer vuurwerkmanifest.nl, de club die streeft naar een totaalverbod). Ik heb begin dit jaar drie polissen bij Zilveren Kruis opgezegd, vanwege Achmea's aanwezigheid in vuurwerkmanifest.nl Mailtje meegestuurd met de reden van de opzegging. Zouden meer mensen moeten doen. Vinden ze daar niet fijn, want het draait bij Achmea louter en alleen om de muntjes.

57 tegen 43% (RTL) dus gewoon blijven stemmen hoor! Ik ga screenshots maken en de stand die hier af en toe genoteerd wordt gebruiken mocht de tussenstand ineens weer gereset worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan