Het grote anti-vuurwerk polls topic 2016.

Ondanks dat wij maximaal een groelinksje doen en deze polls totaal ongeloofwaardig maken. Snap ik niet dat de media dit niet ook oppakt en de TITELS kopt"VUUWERK geliefd in Helmond" Of "Meerderheid voor het afsteken van vuurwerk"(ad)

Want zodra wij een polletje verliezen, is dat wel interessant om er het zoveelste artikel over te schrijven.

Ondanks dat wij maximaal een groelinksje doen en deze polls totaal ongeloofwaardig maken. Snap ik niet dat de media dit niet ook oppakt en de TITELS kopt"VUUWERK geliefd in Helmond" Of "Meerderheid voor het afsteken van vuurwerk"(ad)

Want zodra wij een polletje verliezen, is dat wel interessant om er het zoveelste artikel over te schrijven.

Hebben ze vorig jaar bij de poll in het AD toch echt wel gedaan. Schreven toen een heel wat positiever bericht bij de uitslag. Misschien doen meerdere media dat ook dit jaar.

we staan er best goed voor dit jaar :cool: Ook steeds meer signalen dat mensen niet willen dat het verboden word in de media :D Ik wil niet te vroeg juichen, we dragen nog de pijn van toen ze onze heilige tijd halveerde, maar het is goed om te zien dat we niet alleen zijn :cool:

Back
Bovenaan