Starburst
VWC lid
nee dat denk ik niet. Bij Rubro al weken op, en bij ons ook al weken uitverkocht.Krijgen jullie nog nieuwe voorraad van de Crossbeam?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
nee dat denk ik niet. Bij Rubro al weken op, en bij ons ook al weken uitverkocht.Krijgen jullie nog nieuwe voorraad van de Crossbeam?
nee dat denk ik niet. Bij Rubro al weken op, en bij ons ook al weken uitverkocht.
Op verzoek zijn de volgende artikelen als nog weer bijgekocht
- Riakeo The Great Wall
- Crown Double Defense
- Crown Statement
- Magnum Total Sphere Mix Display
- Crown Firestarter
- Riakeo Elegance (Nog niet bevestigd, dus ook nog niet beschikbaar)
Die kans is nagenoeg 0Nice, toch maar een ritje inplannen.
Als je de Blitzbomber en killer mutant nog kan bijkopen zou het helemaal geweldig zijn.
Op verzoek zijn de volgende artikelen als nog weer bijgekocht
- Riakeo The Great Wall
- Crown Double Defense
- Crown Statement
- Magnum Total Sphere Mix Display
- Crown Firestarter
- Riakeo Elegance (Nog niet bevestigd, dus ook nog niet beschikbaar)
Welk batchnummer van de TDS 400 hebben jullie @Starburst? Las net dat een bepaalde batch is afgekeurd :(
Helaas kregen wij zojuist een mail vanuit Broekhoff dat de Cairo crackling niet geleverd wordt. Met de personen die deze artikelen hadden besteld zullen wij contact opnemen.
Hele opluchting om dit te horenWij hebben geen batch met -2 aan het eind van dit artikelnummer.
Top!!!Voor bovenstaand hebben we ook goed nieuws! alle bestelde cairo's zijn als nog binnen gekomen. Dus deze zullen wij allemaal uitleveren.
Je hebt ook wel heel lang de tijd gehad. Ze hadden mega voorraad volgens mijOm toch hier nog een keer te komen wou ik m’n mandje nog vullen met de TDS400, uitverkocht![]()
Haha klopt! Iets met een laatste ingevingJe hebt ook wel heel lang de tijd gehad. Ze hadden mega voorraad volgens mij![]()
Geen probleem, gelukkig een klein stukje. Morgen avond 7 uur even het laatste ophalen!Voor de mensen die vandaag afgehaald hebben en lang in de rij hebben moeten staan. Excuses! Het is een hele operatie (geweest) om deze dag te overleven.
. Vanwege lever problemen helaas niet op voorraad. De Stormfront stond al op mijn schaduwlijstje en heb deze als vervanger voorgesteld en meegekregen... heel keurig opgelost waarvoor grote dank. Er werd flink doorgebuffeld ondanks de lever hectiek, knap zo aan het eind van een lange dag. Prima service, succes de laatste 2 verkoopdagen in Genemuiden.