Herman de Haan Vuurwerk

Zo, dikke bestelling opgehaald, werd wel raar aangekeken:p

Wat is het goed geregeld zeg! Beter kan het gewoon niet lopen.

Na steenbergen vorg jaar..

Geweldig goed bezig HDH!

Het was een drukke en chaotische dag vandaag voor ons. Leveringen die niet op tijd werden geleverd en veel nieuwe krachten maken het er niet gemakkelijk op.

Wij vinden het ook erg dat enkele liefhebbers nog een keer langs moeten komen om enkele producten te halen. Namens ons dan ook excuses voor het ongemak.

vandaag ook heen geweest en lesl volgens mij heb ik jou gezien;)
was geen klein beetje jonguh...hahaha

en dat de levering verkeerd ging ja t kan gebeuren!!
op t moment baal je enorm en sommige mensen moeten er 3uur voor opnieuw reizen.
maar dat komt met de tegemoetkoming zeker goed!!

helaas was de silversalute een probleem.
voor de rest alles gekregen!!
jullie gaan er zeker komen!
en wat een mooie opgezette showroom!!

Vandaag ook een monsterbestelling opgehaald bij Jan-Willem. Toen ik aankwam lopen was het gelijk duidelijk waar je moest zijn, even gewacht op DsNL en toen hebben we de bon ingeleverd. Na een tijdje wachten en toch nog wat bijbesteld te hebben werden we gevraagd of we de loods in wilde rijden, daar stond al een groot deel klaar. :) De rest kwam later en er ontbraken slechts 2 dingen, die waren zo bijgehaald dus het klopte als een bus. Het enige wat niet meer leverbaar was, waren 16x Silver Salute, die worden morgen opgehaald :) Ik kan niet anders zeggen dat Jan-Willem goed zijn best heeft gedaan om alles zo vlot mogelijk te laten verlopen, als de Silver Salute het enige was wat mistte op een bestelling van ruim 650 kilo, vind ik dat top!

Hier nog een fotootje :p

r09rma.jpg

Enkel de kartonnen waar de losse cakes nog bij moesten.

Volgend jaar maar weer inkopen met de hele groep!

:bye:

Laatst bewerkt:
vandaag ook heen geweest en lesl volgens mij heb ik jou gezien;)
was geen klein beetje jonguh...hahaha

en dat de levering verkeerd ging ja t kan gebeuren!!
op t moment baal je enorm en sommige mensen moeten er 3uur voor opnieuw reizen.
maar dat komt met de tegemoetkoming zeker goed!!

helaas was de silversalute een probleem.
voor de rest alles gekregen!!
jullie gaan er zeker komen!
en wat een mooie opgezette showroom!!

Was er rond half 12. Zou kunnen, controleren duurde wel lang:p

Zus af en aan naar de auto haha:p

Volgend jaar ben ik zeker weer hier te vinden.

Ss, lekker inkopen zo met een groeppie, grootste bestelling bij HDH, dat zeker!:p

Echt een topzaak inderdaad herman hielp zelfs even mee met inladen haha.En wil natuurlijk jan-willem bedanken voor de zeer goede service en actie.:thumbsup:

woensdag avond paar kartonnetjes gehaald hier.
Alles goed geregeld, alles lag klaar.
Dus complimenten. Keurig de loods in en was ook zo weer weg.
Thnx.
greetzz

ik wil herman de haan en janwillem hartelijk bedanken voor al het vuurwerk dit jaar!!!en de goede service!!!!
zeker tot volgend jaar en een goed 2012!!!!

Hartelijk dank voor jullie reacties en positieve berichten. Komende weken gaan we de hele verkoop evalueren en zullen we kijken wat komend jaar kunnen verbeteren tijdens de verkoopdagen.

Namens het hele team wensen wij jullie een gelukkig en gezond 2012.

Het was een drukke en chaotische dag vandaag voor ons. Leveringen die niet op tijd werden geleverd en veel nieuwe krachten maken het er niet gemakkelijk op.

Wij vinden het ook erg dat enkele liefhebbers nog een keer langs moeten komen om enkele producten te halen. Namens ons dan ook excuses voor het ongemak.

De 29ste hier ook een bestelling opgehaald. Ik was wel enigszins teleurgesteld dat de ssjes niet voorradig waren. Lag hem meer in het feit dat ik de hele dag al langs diverse winkels was gereden en Herman de "laatste" was en het verst rijden. De winkel is echter ook afhankelijk van de leverancier en Herman de Haan heeft het netjes opgelost. Kon de volgende dag meteen bij opening komen en de spullen stonden netjes klaar, nadat ik eerst netjes van koffie was voorzien (waarvoor nog dank). Ik hoop dat jullie de komende vuurwerk verkoopperiode zo doorgaan, dan ben ik zeker weer van de partij.:p

We zijn alweer druk in voorbereiding voor dit jaar. Hierbij gaan we net als vorig jaar dezelfde actie realiseren omdat dit goed bevallen is bij de meeste mensen. De hoge kortingen op het gehele assortiment zal daarom ook dit jaar wederom op het programma staan. Dus ook de karton korting! Daarnaast zijn wij bezig om extra aanbiedingen te realiseren tegen zeer scherpe prijzen!

Ook kregen wij vele verzoeken Rubro Vuurwerk in het assortiment te nemen. Dit verzoek hebben wij in overweging genomen en zullen daarom ook enkele artikelen vast in het assortiment nemen. Welke artikelen dat zullen zijn en hoeveel zal later dit jaar bekend gemaakt worden.

Omdat wij graag willen weten welke artikelen van Wolff, Rubro, Royal en Broekhoff jullie interesse wekken, zouden wij jullie willen vragen welke artikelen wij in het assortiment moeten hebben.

Buurtassortiment!!
Heavy legend serie!!
Secret salute
Tears of beauty
Wave willow!
Panoramic palms
Flash banger
Swirling daisy!
Mayday!
Las vegas
Rocking fire
Space shooters
Silver salute
No mercy
Bursting gold
Extreme salute/big 19/ super 6-19
Fire emblem
Daybreak
100.000 rollen van Rubro
Hot chains
Silver willow!
Brocade pine!
Crown King!

Laatst bewerkt:
Silver salute
Silver willow
Wave willow
Vast Fortune
Concerto Rosso
En niet te vergeeten de oude vertrouwde Cruise Rockets!

Na vorg jaar, topservice, assortiment.
Kom ik dit jaar zeker weer terug, nu Rubro ook erbij is.

Mijn toppers dan:

Royal:

-exploding box
-solid stone
-freezing steel
-swirling daisy
-screaming salute

Wolf:

-silver salute
-mayday (twijfel)

Rubro:

-heel heavy legend
-event stage maker
-event grande finale
-event box 4 season's
-rock the snow
-split decision
-secret salute!
-thunder salute

Broekhoff:

-3 stage whistling
-mantronix, 1 van de betere fluitpot.

Natuurlijk komen er nog veel dingen.
Dus ben benieuwd.

Succes de komende tijd!

Da's zeer goed nieuws, Jan-Willem!
Rubro er bij maakt het assortiment toch wel erg goed :cool:
Zal binnenkort eens een lijstje plaatsen, kom ik aan het eind van het jaar weer langs!

Back
Bovenaan