Herman de Haan Freakactie 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zoals jullie wellicht hebben gelezen zijn er een aantal nieuwe artikelen van Royal Fireworks niet leverbaar. Wij benaderen morgenmiddag iedereen die één van deze artikelen heeft gekocht zodat er naar een passende oplossing gezocht kan worden.

Het lukt niet om de Zena artikelen te bestellen die bestelbutton geeft het niet door klopt dat? Of moet het via een mail naar JW? Beetje vreemd en hebben daar meer mensen last van?

Normaliter zou het moeten werken :O Probeer het vandaag nog eens, kijken of het dan lukt

JW t lukt nog steeds niet: Ik selecteer jullie als dealer en daarna neem ik een product en wil hem bestellen en dan druk ik op klik en bestel en dan geeft die niet thuis! Heel vreemd...

heb ik iets gemist in de freaklijst? Ik kan de silver willow en de fire flower niet meer vinden.
Worden deze niet meer verkocht?
greetzz

vandaag is laatste dag dat er bestellingen geplaatst/gewijzigd kunnen worden! Tot en met 28 November heb je de tijd je bestelling over te maken!

Alsnog vlak voor de deadline ff een bestelling gedaan!

Hartelijk dank voor het mogelijk maken van deze actie! Mijn dank is groot, ondanks de bezuinigingen een mooie collectie kunnen bemachtigen.

De tijd van bestellen met korting is geweest bij HDH.
Wil Dmenrapstar dan ook ontzettend bedanken voor alles tijd en moeite.
Tot de 28ste :bye:.

vandaag is laatste dag dat er bestellingen geplaatst/gewijzigd kunnen worden! Tot en met 28 November heb je de tijd je bestelling over te maken!

Ook ik wil JW bij deze bedanken voor al zijn tijd en moeite voor deze freakactie. Daar heb ik een zeer mooie collectie aan over gehouden. Top HDH bedankt...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan