Heb jij wel eens spijt van aankopen?

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Ieder jaar zijn we met zijn allen erg nauwkeurig in het samenstellen van onze bestellingen. Meestal is iedereen daar wel tevreden over, maar uiteraard zit er ook wel eens een misser tussen. Kortom, heb jij wel eens spijt van aankopen gehad?

Spijt niet echt! Tenminste niet op het moment van bestellen en kopen! Wel zoiets van verdikkeme, eerste jaars wel goed, tweede jaars pulp! Maar ik leg dat al snel naast me neer! Risico van het vak! Geniet van de vele items die wel goed waren!

De meesten hier weten het wel van mij, het eerste jaar dat de Tomahawk van Pangu op de markt was. De video beloofde een hele dikke bak en in de straat was het een flop. Het schijnt dat de 2e batch een stuk beter was maar ik heb die gok niet meer genomen.

Spijt... spijt... dat is een groot woord.
Wel teleurstelling op het moment dat iets minder indrukwekkend over komt dan je vooraf dacht en hoopte.

Dat iedereen er op demo's lyrisch over is en je het dan bestelt en zelf denkt de 31e 'hoezo die gekte er om'.

Heeft mij wel doen inzien dat niet alles maar gekocht hoeft te worden.

Rubro 20mm...

Laatste batch Lion in VWB omlabeling, viel zelfs tov goeie 25mm niet op. Bij uitzondering zelfs volle 160 voor betaald 😖 nou ja, zo voelden anderen zich afgelopen jaar bv bij de Ultimate 400...voorbeelden van hypes die kapotslaan in latere productie

Je moet echt ouwe bewezen batches kopen, en met nieuwe items de gok goed overwegen (qua bewezen importeur bv, en dan nog....) en teleurstelling anticiperen.

De meesten hier weten het wel van mij, het eerste jaar dat de Tomahawk van Pangu op de markt was. De video beloofde een hele dikke bak en in de straat was het een flop. Het schijnt dat de 2e batch een stuk beter was maar ik heb die gok niet meer genomen.

100% met je eens Knetter, had hem ook maar flopte bij mij ook, stopte 2x middenin t blok.
Hoor ook positieve geluiden nieuwe batch maar voor mij was t eenmalig

Tomahawk eerste jaar, Lion afgelopen jaar. Volle mep betaald, slappe hap en halverwege ontploft. Color Cream op de gok gekocht, effect niet zo mijn ding.

Back
Bovenaan