Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hier sluit ik me bij aan.. je hebt altijd wat mee- en tegenvallers. Heb net als onze vuurman eerder spijt van dingen die ik niet gekocht heb. Door mijn fomo heb ik geen ruggengraat.Meer spijt van dingen die ik niet gekocht heb ipv wel.. dingen vallen wel eens tegen maar nooit spijt..
Dit is echt een ding en enorme zonde achteraf. Voor mij zijn dit de Mega willows, Noi-Z en The Branco geweest in het jaar 22. Als ik erbij stil sta raak ik nog steeds gefrustreerd, mijn pinpas lag niet in m’n dashboard maar nog rustig thuis in de la? Laatste verkoopdag en geen tijd meer om vlug heen en weer te vliegen. Ach ja daardoor nog wel op het laatste moment in Friesland zelf de 1.2” assorted display 200sh en Black Panther kunnen scoren.Meer spijt van dingen die ik niet gekocht heb ipv wel.. dingen vallen wel eens tegen maar nooit spijt..
Gelukkig heb jij een goede chiropractor als topsporterHier sluit ik me bij aan.. je hebt altijd wat mee- en tegenvallers. Heb net als onze vuurman eerder spijt van dingen die ik niet gekocht heb. Door mijn fomo heb ik geen ruggengraat.
Was echt alles zo ondermaats van het nieuwe EVO spul of zaten er toch nog enkele leuke/toppers bij?Tja pretty flopcore.. moet niets meer hebben van EVO zonder kooi
Met kooi is een dikke prima. Illuminate the sky deed het erg goedWas echt alles zo ondermaats van het nieuwe EVO spul of zaten er toch nog enkele leuke/toppers bij?
Goed om te weten dat er toch nog iets gelukt is vorig seizoen. Neem aan uit je antwoord dat je hem gezien hebt met afgelopen O/N, hoe was de burst?Met kooi is een dikke prima. Illuminate the sky deed het erg goed
Zie filmpjes in het betreffende topicGoed om te weten dat er toch nog iets gelukt is vorig seizoen. Neem aan uit je antwoord dat je hem gezien hebt met afgelopen O/N, hoe was de burst?
Risico van het vakMoet ik spijt hebben van de total display 400 shots voor €159? Met die korting van Magnum is hij iets van €135 zag ik![]()
Ik neem aan dat je het op het moment van aanschaffen een prima prijs vond dus waarom zou je er dan achteraf spijt van hebben?Moet ik spijt hebben van de total display 400 shots voor €159? Met die korting van Magnum is hij iets van €135 zag ik![]()