Heb jij wel eens spijt van aankopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ach, wat is spijt. Er valt wel eens wat tegen, soms een grote teleurstelling, maar hoe gek ook, dat hoort er soms wel een beetje bij vind ik. Kunt beter spijt hebben van iets dat je wél hebt gekocht dan van iets dat je niet hebt gekocht.

Er zitten heel soms producten tussen die misschien niet aan de verwachtingen vooraf voldeden, maar ik heb nooit echt spijt gehad van de vuurwerkartikelen die ik heb gekocht. Ik ervaar hetzelfde wat Djaimy hierboven heeft geschreven - spijt dat ik sommige cakes of boxen destijds niet heb gekocht die nu niet meer geproduceerd worden. Maar dat is altijd achteraf, ik ben erg trots op datgene wat tijdens de jaarwisseling de lucht in gaat

Wat ikzelf veel heb ervaren is dat je iets hebt gezien,dat mooi vond,het volgende jaar express koopt ,om er dan achter te komen dat ze aan de cake/compound hebben lopen knutselen waardoor deze niet meer is als wat t was.
Ofwel je verwacht wat fraais,en als t ding dan leeg is geschoten komt de conclusie ze hebben m verprutst :sad:

Ik heb nooit echt spijt gehad qua cakes/compounds maar wel qua vuurpijlen vroeger. Dan dacht je mooie pijlen te hebben bleken het van die flut pijlen te zijn waar niks uit kwam.

• Like
Waarderingen: GMP
Ik heb spijt dat ik nooit een grote mat gekocht heb… en dat ik de rotjes niet heb ingeslagen😂 was altijd wel leuk om een heksenkringetje te maken.

Een jaar of 6 geleden de Zena Revolution gekocht, grootse tegenvaller ooit. Mini boeketten, en slechte burst. Alsof hij nog nat was.

Toch wel een minuut of 10 verdrietig om geweest, daarna weer verder gegaan met meer vuurwerk om mezelf te troosten.

Ik koop vrijwel altijd bewezen producten die goed geprijst zijn volgen de experts hier. Dank daarvoor. Soms wel een mindere batch of mindere vervangers, part of the game.

Meer spijt van dingen die ik niet gekocht heb ipv wel.. dingen vallen wel eens tegen maar nooit spijt..
Dit is echt een ding en enorme zonde achteraf. Voor mij zijn dit de Mega willows, Noi-Z en The Branco geweest in het jaar 22. Als ik erbij stil sta raak ik nog steeds gefrustreerd, mijn pinpas lag niet in m’n dashboard maar nog rustig thuis in de la? Laatste verkoopdag en geen tijd meer om vlug heen en weer te vliegen. Ach ja daardoor nog wel op het laatste moment in Friesland zelf de 1.2” assorted display 200sh en Black Panther kunnen scoren.
Hier sluit ik me bij aan.. je hebt altijd wat mee- en tegenvallers. Heb net als onze vuurman eerder spijt van dingen die ik niet gekocht heb. Door mijn fomo heb ik geen ruggengraat.
Gelukkig heb jij een goede chiropractor als topsporter😏

Moet ik spijt hebben van de total display 400 shots voor €159? Met die korting van Magnum is hij iets van €135 zag ik😭

Dat zal denk ik wel meevallen hoor... De Magnum actie zal denk ik rond de 20/25% korting zijn dus aan die 135 zal je niet snel komen. Dus 150/160 is wel een schappelijke prijs.

Nou ik had wel bijna erge spijt kunnen hebben.. Want ik wou afgelopen jaar meer producten kopen van Evolution en Pangu. Wat een geluk dat ik dat niet gedaan heb en dat ik de meeste producten van Wolff had.

• Like
Waarderingen: GMP
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan