Heavy Legend Super Cluster

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 764
Artikelnaam: HEAVY LEGEND SUPER CLUSTER
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten:
Effectomschrijving: Cake met giga effecten. In deze XXL cake hebben wij 66% meer kruit per shot verwerkt
Kartoninhoud: 12/1
Richtprijs: 18,50

O.a. te koop bij: Rubro.nl
764_super_cluster_rubro_vuurwerk_copy.jpg

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Zeer balen toen we te horen kregen dat de Killer Instinct eruit ging, maar gelukkig is ie er weer.
Blijft een lekker beuk cake dit hoor, effecten zijn groot en burst lekker hard.

De killer instinct zit al jaren steevast in de collectie. Blijft toch een cake met één van de grootste effecten op de markt. Ben benieuwd of dit 'broertje' hetzelfde presteert qua boeketgrootte en burst.

Prachtig effect deze cake. Maar waarom dan de Killer Instinct eruit? Vind zelf 12 schoten te weinig voor een siercake..

Prachtig effect deze cake. Maar waarom dan de Killer Instinct eruit? Vind zelf 12 schoten te weinig voor een siercake..

Des te leuker om hem per twee of meer te schieten! En te verwerken in een showtje. De prijs is prima!
Ik zie het wel als een voordeel.

Des te leuker om hem per twee of meer te schieten! En te verwerken in een showtje. De prijs is prima!
Ik zie het wel als een voordeel.

Ik had de Killer Instinct 4x gepland staan in de show, dan moet deze er maar 6x komen.. haha

Hierbij mijn filmpje van deze nieuwe cake die inderdaad de kleinere versie van de Killer Instinct lijkt te zijn. Daar ben ik altijd groot fan van geweest dus van deze ook!! Geschoten tijdens de Rubro Winkeliersdemo:

Back
Bovenaan