Heavy legend 36

Helaas is dit de enige legende die ik tot nu toe "live" heb gezien, maar ik was zeer van onder de indruk van het exemplaar dat ik in Leiden heb gezien. Grote en goed gevulde boeketten, bijzondere kleuren (oranje-achtig geel gecombineerd met licht groen) en toch wel hele flinke salutes ertussendoor.
Zeker tegen de overal opduikende aanbiedingsprijzen is deze cake naar mijn mening een zeer goede investering!
Als de andere drie kwalitatief net zo goed zijn (of beter!?) ben ik blij dat ik met bestellen de gok heb gewaagd.

Helaas is dit de enige legende die ik tot nu toe "live" heb gezien, maar ik was zeer van onder de indruk van het exemplaar dat ik in Leiden heb gezien. Grote en goed gevulde boeketten, bijzondere kleuren (oranje-achtig geel gecombineerd met licht groen) en toch wel hele flinke salutes ertussendoor.
Zeker tegen de overal opduikende aanbiedingsprijzen is deze cake naar mijn mening een zeer goede investering!
Als de andere drie kwalitatief net zo goed zijn (of beter!?) ben ik blij dat ik met bestellen de gok heb gewaagd.

De 16's is ook geschoten in Leiden en deze was van eenzelfde kwaliteit. Mooie blauw met witte (blink) boeketten afgewisseld met flinke salutes. De salutes waren net zo hard als bij deze.

Gaaf hoor! Knallen komen er goed uit op deze film. Ik was eerst was sceptisch over deze cake uit de serie omdat het tempo wat lager ligt en daardoor wat minder spektaculair overkwam. Maar de reacties uit het publiek zeggen genoeg, de knallen tussendoor zijn hard en de effecten zijn groot. Deze komt er nu ook zeker bij!

Ik vind deze misschien eel de beste van de heavys. Verder snap ik dat mensen lyrisch zijn over de prijs en wat je et voor krijgt. Maar ik heb ze allemaal bekeken en live gezien en vind ze niet zo top als dat gezegd word. Eentonig, kleuren vind ik ook niet ecgt super, tempo nietlekker. Mijn mening slechts, maar ik laat ze staan. Nofmaals de prijs is wel goed. Greetz

Ik vind deze misschien eel de beste van de heavys. Verder snap ik dat mensen lyrisch zijn over de prijs en wat je et voor krijgt. Maar ik heb ze allemaal bekeken en live gezien en vind ze niet zo top als dat gezegd word. Eentonig, kleuren vind ik ook niet ecgt super, tempo nietlekker. Mijn mening slechts, maar ik laat ze staan. Nofmaals de prijs is wel goed. Greetz

Nou ja je hebt wel gelijk.De 16 en 36 shots zijn wel de beste,die andere 2 vind ik maar matig.Voor de prijs hoef je het niet te laten,leuk voor in de vooravond.

Moet mn mening toch even bijstellen vind de 25 shots ook erg goed.:p

Laatst bewerkt:
meerdere tegelijk zullen het ook zeker goed na 12en, daar ben ik van overtuigd.

En over de kleuren, je kunt toch moeilijk ontkennen dat in het filmpje van Smili de 49sh erg mooie, heldere kleuren heeft?

Voor 15 euro deze gekregen wou de 25sh die vind ik veel mooier maarja deze voor 15 is ook niet slecht hehe, goede potten heavy legend man!

Die 25sh vind ik echt heel mooi, paars zie je bijna niet zeker niet als hoofdkleur.

Die TI salutes tussendoor mochten wel weg blijven van me.

Voor mij persoonlijk een iets minder effect.
Gewoon de goede kwaliteit van de heavy legend cakes maar de kleurencombinatie in deze spreekt me wat minder aan!
Verder gewoon een prachtige bak met flinke saluteschoten!

img_2347.jpg

Goede cake lijkt mij, als ik goed de filmpjes bekijk
valt mij op dat deze cake mooie kleuren heeft zoals
groen+oranje en groen+rood en dan nog de salute finales erbij!

Goed te combineren met zilver magnesium tails!
(een Event Stage Maker achtige idee)

:)Lijkt mij een goede cake voor maar 15 euro!

Laatst bewerkt:
Gewoon een toppertje. Ik vind deze iig beter dan de 49 shots versie. Zou 'm weer kopen wanneer er niet al genoeg andere blokken waren. Damn, wat een keus dit jaar. :)

Deze net op de demo gezien, en vond dit toch de minste van de 4. Maar dat is een persoonlijke kwestie want deze kleurencombinatie spreekt me niet zo aan. De salutes waren weer lekker hard, maar naar mijn herinnering leken ze vorig jaar harder. Zo leken een aantal producten van Crown bijvoorbeeld harder te gaan, zoals bijvoorbeeld de thunder defense.

Ook voor mij de minste van de vier. Dit is opzich een prima cake en presteert ook goed, maar als je de mogelijkheid hebt gewoon voor de andere varianten gaan.

Filmpje mooist in HD:

Heb deze dit jaar mee mogen maken en ik vond het toch best een leuke combinatie. Geel-groen is echt een moeilijke combinatie en ik vind dat het effect voor die kleuren lang bleef hangen. Boeketten waren redelijk groot en het tempo van het bakje is ook goed te noemen. Minder hoog tempo dan de 49s versie, waardoor ieder boeket optimaal tot zijn recht kan komen. Salutes waren prima.

een erg leuke cake! mooie grote boeketten, alleen vond ik wel jammer dat de boeketten en de ti slautes even hard gingen:cry: verder was het een top cake!!

--pyro99:bye:

Back
Bovenaan