Galaxis VWC lid 27 sep 2014 #1 Hier ook maar eens mijn films met jullie delen! Laten we beginnen met een 2tal films uit Jaarwisseling 2013-2014. En knalblok in de ochtend. En een avond sessie, hier zitten tevens wat sfeer en omgevingsbeelden in.
Hier ook maar eens mijn films met jullie delen! Laten we beginnen met een 2tal films uit Jaarwisseling 2013-2014. En knalblok in de ochtend. En een avond sessie, hier zitten tevens wat sfeer en omgevingsbeelden in.
F Fireworkfreakz19 VWC lid 28 sep 2014 #4 Mooie flimpjes hoor ziet er goed uit.. ben benieuwd naar de andere filmpjes
Galaxis VWC lid 28 sep 2014 #6 Bedankt voor de leuke reacties ! Daar doe ik het uiteindelijk ook een beetje voor Om het weekend af te sluiten, hierbij nog 2 filmpjes.
Bedankt voor de leuke reacties ! Daar doe ik het uiteindelijk ook een beetje voor Om het weekend af te sluiten, hierbij nog 2 filmpjes.
Galaxis VWC lid 1 okt 2014 #10 Ook vandaag, zelfs op mijn verjaardag voorzie ik jullie weer van 2 films
D DsNL VWC lid 1 okt 2014 #12 Heerlijke sfeerfilms weer, hierdoor kijk ik weer uit naar oud en nieuw!
Galaxis VWC lid 3 okt 2014 #16 En weer 2 films voor vandaag, dit zal ik proberen te doen tot 31 dec. persoonlijk vond ik dit een van de betere 100k rollen in nederland.
En weer 2 films voor vandaag, dit zal ik proberen te doen tot 31 dec. persoonlijk vond ik dit een van de betere 100k rollen in nederland.
Galaxis VWC lid 4 okt 2014 #17 Vandaag ook weer 2 movies De eerste is een extreme salute 2.0 cake, een van de beste cake series hier in NL vind ik. En nog eentje om lekker te snipperen, voor zover dat gaat met een buskruit rol
Vandaag ook weer 2 movies De eerste is een extreme salute 2.0 cake, een van de beste cake series hier in NL vind ik. En nog eentje om lekker te snipperen, voor zover dat gaat met een buskruit rol