rene_vuurwerk
VWC lid
Maffioso is een mooie conpoundWat zijn no-brainers dan voor deze prijzen? Ken de HBL lijn niet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Maffioso is een mooie conpoundWat zijn no-brainers dan voor deze prijzen? Ken de HBL lijn niet
Eigenlijk heel makkelijk alles wel.Wat zijn no-brainers dan voor deze prijzen? Ken de HBL lijn niet
Afgelopen jaar ging afhalen soepel en bestelling op 1 cake na compleet (bestelling was behoorlijk, dus kon goed leven met 1 missende cake) en werd prima gecompenseerd. De meeste producten waren ook indrukwekkend, vooral waar salutes in zaten.Ik kwam deze partij tegen via social media. prijzen lijken mij redelijk te doen. Hoe zijn de algemene ervaringen? ik lees dat afhalen snel en makkelijk gaat.
Met het huidige verbod ben ik toch genoodzaakt richting zulke partijen te gaan kijken
Ga me er niet meer aan wagen helaas maar heb idd ook het gevoel dat het gekkenhuis gaat zijn. HBL heeft zelf aangegeven dat op ook echt op gaat zijn dus misschien dat ze wel volledig uitverkopen in de voorverkoopIk kwam deze partij tegen via social media. prijzen lijken mij redelijk te doen. Hoe zijn de algemene ervaringen? ik lees dat afhalen snel en makkelijk gaat.
Met het huidige verbod ben ik toch genoodzaakt richting zulke partijen te gaan kijken

Iets met een ongeluk en fabrieken die verplicht dicht zijn gegaan? Klein gokje...
Klinkt logisch idd...