HBL fireworks

Wat zijn no-brainers dan voor deze prijzen? Ken de HBL lijn niet
Eigenlijk heel makkelijk alles wel.

Maar als ik dan echt er een paar moet uithalen.

Cakes
Alle knal Cakes
Ik vind de ill be back set voor het geld ook een hele goede.

Compound
Absoluut op nummer één de maffioso, vorig jaar voor 135 gekocht maar was elke cent waard

Chico, say hello to my little friend zijn ook goede compounds.

Ik heb hem nog niet gehad maar heb begrepen dat de untertaker ook erg goed is.

Ik kwam deze partij tegen via social media. prijzen lijken mij redelijk te doen. Hoe zijn de algemene ervaringen? ik lees dat afhalen snel en makkelijk gaat.
Met het huidige verbod ben ik toch genoodzaakt richting zulke partijen te gaan kijken

Ik kwam deze partij tegen via social media. prijzen lijken mij redelijk te doen. Hoe zijn de algemene ervaringen? ik lees dat afhalen snel en makkelijk gaat.
Met het huidige verbod ben ik toch genoodzaakt richting zulke partijen te gaan kijken
Afgelopen jaar ging afhalen soepel en bestelling op 1 cake na compleet (bestelling was behoorlijk, dus kon goed leven met 1 missende cake) en werd prima gecompenseerd. De meeste producten waren ook indrukwekkend, vooral waar salutes in zaten.

Prima zaak! Afgelopen jaar ook eeen flink bestelling daar opgehaald. Ging allemaal vlekkeloos. Ik houd alleen mn hart vast voor dit jaar. Ik vermoed dat er een gekkenhuis gaat ontstaan in Duitsland dit jaar bij dit soort winkels. Deze knapen lagen de billen uit de string om het verbod en zijn denk ik ook al flink aan het opschakelen om de topdrukte aan te kunnen.

Daarbij ben ik ook wel heel nieuwsgierig naar de popo of ze overal aan de grenzen controles gaan houden. Ik houd het op mijn vast stekkie de grens over.. Als daar een popo moet gaan staan, dan is hij de hele dag eenzaam!

Ga me er niet meer aan wagen helaas maar heb idd ook het gevoel dat het gekkenhuis gaat zijn. HBL heeft zelf aangegeven dat op ook echt op gaat zijn dus misschien dat ze wel volledig uitverkopen in de voorverkoop

Wat ik apart vind is dat er geen nieuwe producten online staan, na een belletje met de eigenaar medio februari werd aangegeven dat deze in april ongeveer online zouden komen staan nadat ze in maart de productie zouden zijn gaan bekijken.

Maakt me persoonlijk niet uit, laat HBL ff schieten omdat het weer extra rit is en al genoeg besteld heb voor de rest. Maar hun lijn is zo goed ontvangen van alle kanten dat het me zou verbazen dat ze hun assortiment niet zouden uitbreiden.

Misschien uitverkoop van voorraad maar je zou toch zeggen gooi online en hengelen maar:)

Back
Bovenaan