HBL Fireworks - Vito [Compound] *Nieuw 2025*

PyroHengelo

VWC lid
Artikelnummer: HBL-2025-19
Artikelnaam: Vito
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 1824 gram
Aantal Schoten: 128 schoten
Effectomschrijving: De Vito is een echte publiekslieveling en perfect voor iedereen die houdt van tempo en variatie.
Met 128 shots in een mixed shape-opstelling (waaier en I-vorm door elkaar) krijg je non-stop actie. Van kleurrijke boeketten tot gouden effecten met een hoog tempo. 30 meter hoog en 1.824 gram kruit. In 50 seconden krijg je een complete vuurwerkshow voorgeschoteld waar je u tegen zegt.
Voor de fanatieke pyro’s die houden van spektakel in korte tijd is de Vito een must-have in de collectie.

Tube diameter: 25 mm
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: 45 seconden
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: € 149,00
HBL Vito.png
Deze compound is verkrijgbaar bij HBL Fireworks.

Laatst bewerkt:
Ik vind de hele combinatie van kleuren, effecten, opbouw en finale gaaf bij deze compound.

HBL heeft echt mooie bakken. Heb niet zo veel budget meer om alles te halen wat ik mooi vind. Deze staat op het lijstje, maar die wordt met de week langer bij HBL. Zal toch echt moeten gaan strepen...

Deze is duidelijk geïnspireerd op de Miami van Riakeo. Alleen vind ik die toch nog een heel stuk dikker door de rijen Fan-Shape tussendoor. En ben dan ook blij dat die mij in de straat staat dit jaar. 💯

En iets minder duur dan Miami van Riakeo 😉.

Ik wacht nog even met bestellen tot alles op de website staat, inclusief de salute cakes die er nog aan komen.

Heb voor nu op de lijst staan van de nieuwe producten van HBL:
- The Don
- The Hitman
- Mi Vida Loca
- The Terminator
- Maffioso
- Vito

Zal nog wel wat moeten wegstrepen, geldboom is een keer uitgebloeid 😞.

Ik betaal graag wat meer voor zekerheid van kwaliteit. ;)
Dat sowieso. Ik ga voor kwaliteit ipv kwantiteit. Maar er zijn ook nog merken zoals SRPYRO, Pryme, Funke (+ Argento, Iskra en Albert), Riakeo en El Gato. Maakt het er niet makkelijker op...
En allemaal te verkrijgen in Gildehaus waar HBL ook de winkel heeft.

Dat sowieso. Ik ga voor kwaliteit ipv kwantiteit. Maar er zijn ook nog merken zoals SRPYRO, Pryme, Funke (+ Argento, Iskra en Albert), Riakeo en El Gato. Maakt het er niet makkelijker op...
En allemaal te verkrijgen in Gildehaus waar HBL ook de winkel heeft.
Klopt helemaal. Er is echt een hoop mooi spul te krijgen bij de oosterburen. Volgend jaar kies ik misschien ook wel voor HBL erbij!

Back
Bovenaan