Havana Palm Tree

R@lph

VWC lid
Artikelnummer: RVW 911
Artikelnaam: Havana Palm Tree
Bruto Gewicht: 16 kilo
Netto Kruitgewicht: 2000 gram
Aantal Schoten: 100
Effectomschrijving: Reusachtig waaierassortiment! Blaas iedereen in de straat weg met deze gigantische doos. 4 cakes tot 25 gram per shot voor de meest professionele effecten.
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Kartoninhoud: 1/1
Richtprijs: € 199,00

O.a. te koop bij: Rubro.nl

rvw_911_-_event_havana_palm_tree_100_s_500x500.jpg

Demofilm 2015:

Demofilm 2013:

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
wie weet komt er net als voor imortal gold ook lagere prijsje. 175 of zo. Moet zeggen hoe langer ik hier kijk. Hoe meer ik eraan denk om dit jaar rubro te laten liggen. Alleen naar de specificaties kijkende dan. Ben benieuwd naar de filmpjes morgen.

Hierbij mijn filmpje van de nieuwe Event Havana Pam Tree, zoals gebruikelijk uit de losse hand gefilmd bij de winkeliersdemo 2013:

Allemaal leuk voor degenen die de blits willen maken a.k.a. even het mannetje willen zijn. Lekker met dat grote ding in je hand naar buiten lopen, je kunstje doen en weer braaf zitten voor een aai over de bol.

Voor de gemiddelde consument een leuke ontwikkeling, maar voor de freaks?

De officiële Adviesverkoopprijs van dit artikel is door Rubro verlaagd naar € 199,00. Zojuist bevestigd gekregen door Rubro zelf. Graag aanpassen in de startpost. Tnx!

vind het wel een mooie bak deze. maar voor die 199 euro zou ik toch meer variatie en al zeker meer actie willen zien. en ook eenflinke finale ontbreekt naar mijn idee

nee voor mij word dit m zeker niet. dan zoek ik veel liever zelf een paar mooie cakes uit. naar mijn smaak ontbreekt er te veel aan deze set voor 200 euro

Hmm, het is wel mooi en zo. Maar er is te weinig variatie en snelheid.. En dan die prijs :o.

Eerste keer op film gezien, gelijk even beschrijven wat ik ervan vind.

Saai, effecten lijken hetzelfde.
Niet spectaculair, steeds 3 shots per keer, soms wat meer.
Te duur, 100 tot 125 euro was denk ik max geweest voor dit ding.

Andere blokken zijn beter.
Alhoewel deze wel een ERG MOOIE naam hebt....

Deze zojuist gekocht, weinig reacties in het topic terwijl dit toch een heerlijke rammer is ? tenminste als je onderstaand filmpje ziet. Voor 80,- kon ik hem niet laten liggen, de nieuwe versie vind ik minder.

Via Groupon kan je deze voor €99,- aanschaffen. Is dit de moeite? Voor mij is 100 euro een groot deel van mijn budget dus ik twijfel toch wel of ik niet liever wat meer vuurwerk heb dan 1 grote knal bak.

Via Groupon kan je deze voor €99,- aanschaffen. Is dit de moeite? Voor mij is 100 euro een groot deel van mijn budget dus ik twijfel toch wel of ik niet liever wat meer vuurwerk heb dan 1 grote knal bak.

Dat is het heel erg persoonlijk! Ik vond het een indrukwekkende waaier met mooie en volle effecten. Of het de prijs waard is zal per liefhebber verschillen

Back
Bovenaan