Hardstyle Box

kwintos

VWC lid
Artikelnummer: 1549
Artikelnaam: Hardstyle Box
Bruto Gewicht: 19 kg
Netto Kruitgewicht: 3000 gram
Aantal Schoten: 150 schoten
Effectomschrijving: Prachtige kleuren staan garant voor de melodieën in deze topbox, de extreme burstknallen zorgen voor de niet te missen basstonen voor een geslaagd nieuw jaar. Volgens velen al de Hardst(yl)e box die er is.
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: 25-30 mtr
Richtprijs: € 199,95
Voorverkoopprijs: € 179,95
O.a te koop bij: www.vuurwerktotaal.nl

1549-hardstyle-box-2.jpg

Film demo 2017:

Film demo 2016:

Film demo 2015:

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Vuurwerkvisie voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Beetje hardstyle op oudjaars avond ken geen kwijd.. maar met deze box maakt het compleet wat een heerlijke blokje weer zeg.. heerlijke tempo mooie boekketen nu de prijs nog.

Prachtige box maar wil deze toch eerst op een demo zien. Ik geloof best dat Vuurwerktotaal mooie kwaliteit levert maar dit zijn haast 2" boeketten.

Wil hem ook eerst eens zien in NL demo,filmpjes met krekels op de achtergrond hebben mij al meer teleurgesteld ter vergelijking tot wat ik in mijn handen krijg in Nederland.

Afgeleid van het filmpje lijkt mij dit een retegave box! Grote uitwerkingen, of lijkt laag uit elkaar te spatten, goed tempo, veel salvo's! Even kijken wat ze op de demo's doen!

Wil hem ook eerst eens zien in NL demo,filmpjes met krekels op de achtergrond hebben mij al meer teleurgesteld ter vergelijking tot wat ik in mijn handen krijg in Nederland.

Denk dat dit binnenkort wel geregeld gaat worden...iig de film dan :D

Potver.. dat is een mooie box. Maar effecten lijken me te groot en mooi om waar te zijn. Anders een regelrechte concurrent v.d. Cruel Traction.

dit is zeker een mooie box! echter vind ik het vaag dat deze begint met er salvo's uit te rammen, om dan vervolgens met een zwakker tempo te eindigen. weet iemand van vwt niet toevallig of deze wel in de juiste volgorde geschoten is?

als dit daadwerkelijk productie is dan heb ik even een emotioneel momentje...
ik geloof namelijk niet dat Nederlands consumentenvuurwerk kwalitatief beter zou kunnen worden dan dit.
Geweldig!

dit is zeker een mooie box! echter vind ik het vaag dat deze begint met er salvo's uit te rammen, om dan vervolgens met een zwakker tempo te eindigen. weet iemand van vwt niet toevallig of deze wel in de juiste volgorde geschoten is?

Dat viel mij ook op. Ik zou hem nu precies andersom schieten als getoond op de video.

ik had financieel een extra gaatje en heb deze met de hff cake box besteld. Als deze echt zo presteert in de straat heb ik na deze box waarschijnkijk een sigaretje nodig, dus gok ik het maar.......

Back
Bovenaan